REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį Širvintose startavo Šiaurės Europos šalių (NEZ) „Trophy-raid“ bekelės varžybų čempionato antrasis etapas. Trys dešimtys iš šiaurės bei rytų Europos susirinkusių sportininkų dvi dienas murkdysis purvynuose siekdami tvirčiausio „4X4 Gladiatoriaus“ titulo.
Iš beveik trisdešimties „4X4 Gladiatoriai“ varžybose dalyvaujančių ekipažų – vos keturi iš Lietuvos. Nepaisant to, trofėjaus į užsienį jie taip lengvai nepaleis.
Penktadienį, šalia Švenčionių esančiame Mylių karjere vyko varžybų prologas. Būtent čia savo pranašumus parodė lietuviai. Tiksliau – dviejų patyrusių visureigininkų Vaidoto Paškevičiaus ir Roko Danilevičiaus ekipažas. Jie, važiuodami senutėliu, geltonu G klasės „Mercedes-Benz“ automobiliu užtikrintai laimėjo pirmąjį trumpą greičio ruožą minimaliai modifikuotų automobilių TR1 klasėje. Antrą rezultatą parodęs latvis A. Ragovskis nuo jų atsiliko beveik puse minutės.
Greičiausias dalyvis TR3, kitaip tariant bekelės monstrų klasėje buvo estas Hardo Mere. Jis – vienintelis lenktynininkas, sugebėjęs pakrauti malkų lietuviams. Tiesa, preliminariai.
TR1 klasės dalyviai Mylių karjero smėlynuose ir purvynuose turėjo prasukti du, o TR3 klasės dalyviai – tris ratus. „Stareka“ komandai atstovaujantis Vaidotas Paškevičius pirmąjį greičio ruožą įveikė per 3 min. ir 5 sek., o estas du ratus pravažiavo 9 sekundėmis greičiau. Visų kitų dalyvių laikai buvo prastesni.
Nors V. Paškevičius ir H. Mere tarpusavyje nelenktyniauja, kovoja skirtingose klasėse, jie buvo greičiausi. Tik estas vairavo 4,4 litro BMW V8 motorą su daugiau kaip 300 AG turintį savadarbį monstrą, o lietuvis, senutį, beveik standartinį „Mersedesą“ su dyzeliniu, 115 AG pasiekiančiu varikliu. Vaidotas sako, kad greitos, smėlingos, ir beveik „ralinės“ trasos yra jo arkliukas, tačiau tris kartus spjauna per petį prisibijodamas, kad geri rezultatai tokio tipo varžybų prologe nežada nieko gero kitai dienai.
„Laimėtas prologas bekelės varžybose nėra gerai. Tai reiškia, kad rytoj reikės startuoti pirmam ir valyti trasą. O tai atrodo visiškai kitaip nei trasos valymas ralio varžybose. Rytoj didelėje teritorijoje, miškuose ir purvynuose mums reikės ieškoti tam tikrų taškų, prie kurių reikės nusifotografuoti. Kelias tarp tų taškų būna retai, taigi mums patiems jo reikės ieškoti, kai kiti dalyviai, tuo tarpu, galės sekti mūsų provėžomis.“ – iš kart po „4X4 Gladiatoriai“ varžybų prologo aiškino Vaidotas Paškevičius.
Nepaisant to, šturmanas Rokas Danilevičius, galintis didžiuotis sunkiausio bekelės maratono Ladogoje patirtimi ramina, kad nesunkiai suras ir parodys geriausią ir greičiausią maršrutą, leisiantį lietuviams surinkti kuo daugiau taškų.

Penktadienį Širvintose startavo Šiaurės Europos šalių (NEZ) „Trophy-raid“ bekelės varžybų čempionato antrasis etapas. Trys dešimtys iš šiaurės bei rytų Europos susirinkusių sportininkų dvi dienas murkdysis purvynuose siekdami tvirčiausio „4X4 Gladiatoriaus“ titulo.
Iš beveik trisdešimties „4X4 Gladiatoriai“ varžybose dalyvaujančių ekipažų – vos keturi iš Lietuvos. Nepaisant to, trofėjaus į užsienį jie taip lengvai nepaleis.
Penktadienį, šalia Švenčionių esančiame Mylių karjere vyko varžybų prologas. Būtent čia savo pranašumus parodė lietuviai. Tiksliau – dviejų patyrusių visureigininkų Vaidoto Paškevičiaus ir Roko Danilevičiaus ekipažas. Jie, važiuodami senutėliu, geltonu G klasės „Mercedes-Benz“ automobiliu užtikrintai laimėjo pirmąjį trumpą greičio ruožą minimaliai modifikuotų automobilių TR1 klasėje. Antrą rezultatą parodęs latvis A. Ragovskis nuo jų atsiliko beveik puse minutės.
Greičiausias dalyvis TR3, kitaip tariant bekelės monstrų klasėje buvo estas Hardo Mere. Jis – vienintelis lenktynininkas, sugebėjęs pakrauti malkų lietuviams. Tiesa, preliminariai.
TR1 klasės dalyviai Mylių karjero smėlynuose ir purvynuose turėjo prasukti du, o TR3 klasės dalyviai – tris ratus. „Stareka“ komandai atstovaujantis Vaidotas Paškevičius pirmąjį greičio ruožą įveikė per 3 min. ir 5 sek., o estas du ratus pravažiavo 9 sekundėmis greičiau. Visų kitų dalyvių laikai buvo prastesni.
Nors V. Paškevičius ir H. Mere tarpusavyje nelenktyniauja, kovoja skirtingose klasėse, jie buvo greičiausi. Tik estas vairavo 4,4 litro BMW V8 motorą su daugiau kaip 300 AG turintį savadarbį monstrą, o lietuvis, senutį, beveik standartinį „Mersedesą“ su dyzeliniu, 115 AG pasiekiančiu varikliu. Vaidotas sako, kad greitos, smėlingos, ir beveik „ralinės“ trasos yra jo arkliukas, tačiau tris kartus spjauna per petį prisibijodamas, kad geri rezultatai tokio tipo varžybų prologe nežada nieko gero kitai dienai.
„Laimėtas prologas bekelės varžybose nėra gerai. Tai reiškia, kad rytoj reikės startuoti pirmam ir valyti trasą. O tai atrodo visiškai kitaip nei trasos valymas ralio varžybose. Rytoj didelėje teritorijoje, miškuose ir purvynuose mums reikės ieškoti tam tikrų taškų, prie kurių reikės nusifotografuoti. Kelias tarp tų taškų būna retai, taigi mums patiems jo reikės ieškoti, kai kiti dalyviai, tuo tarpu, galės sekti mūsų provėžomis.“ – iš kart po „4X4 Gladiatoriai“ varžybų prologo aiškino Vaidotas Paškevičius.
Nepaisant to, šturmanas Rokas Danilevičius, galintis didžiuotis sunkiausio bekelės maratono Ladogoje patirtimi ramina, kad nesunkiai suras ir parodys geriausią ir greičiausią maršrutą, leisiantį lietuviams surinkti kuo daugiau taškų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų