REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„DYNO karalienė“ - tokią pravardę turi šis dešimtos evoliucijos „Mitsubishi Lancer“. Nors šis automobilis dažniausiai yra naudojamas „drifte“ ar žiedinėse lenktynėse, tačiau būtent šis „aparatas“ buvo tobulinamas tik dėl vienos priežasties - pažeminti superautomobilius.
Amerikoje vis daugiau turtingų ponų nusprendžia savo egzotiškų „Lamborghini“ ar „Nissan GT-R“ variklius patobulinti iki tokios ribos, kad „DYNO“ stendai rodo keturženklius skaičius. Šio „EVO“ savininkas nusprendė iš variklio išspausti viską ir savo pranašumą demonstruoti greitkelio tiesiosiose.

„DYNO karalienė“ - tokią pravardę turi šis dešimtos evoliucijos „Mitsubishi Lancer“. Nors šis automobilis dažniausiai yra naudojamas „drifte“ ar žiedinėse lenktynėse, tačiau būtent šis „aparatas“ buvo tobulinamas tik dėl vienos priežasties - pažeminti superautomobilius.
Amerikoje vis daugiau turtingų ponų nusprendžia savo egzotiškų „Lamborghini“ ar „Nissan GT-R“ variklius patobulinti iki tokios ribos, kad „DYNO“ stendai rodo keturženklius skaičius. Šio „EVO“ savininkas nusprendė iš variklio išspausti viską ir savo pranašumą demonstruoti greitkelio tiesiosiose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2011-mitsubishi-lancer-evolution-x-enkei-NT03-wheels


Vos 22 metų vaikinas automobiliais pradėjo domėtis, kai kino teatruose pasirodė pirmoji „Fast And Furious“ filmo dalis. Patobulinti, greiti ir adrenaliną skatinantys automobiliai sužavėjo jaunuolį, kuris vietoj alaus gerdavo pieną.
Maždaug prieš dvejus metus Chase'as įsigijo „EVO X“ kaip kasdieninį automobilį. „Mitsubishi“ buvo naudojamas visur : kelionėms į darbą, smagiems pasivažinėjimams užmiestyje ir įvairiuose „Track Day“ renginiuose. Iš pradžių vaikinas norėjo patobulinti išmetimo sistemą, keletą važiuoklės detalių, tačiau tai tipo kaip liga. Nuolatos norisi dar ir dar...
Viskas apsivertė aukštyn kojom, kai standartinis „4B11T“ variklis išėjo iš rikiuotės ir prašėsi kapitalinio remonto.

REKLAMA

2011-mitsubishi-lancer-evolution-x-hankook-ventus-evo-tires


Kadangi automobilis reikalavo naujos širdies, buvo galima improvizuoti visose srityse. Chanse'as kreipėsi į savo draugą ir patobulintų automobilių meistrą Lance'ą. Jis vienas iš tų auksarankių, kurie žino ir moka išspausti viską iš standartinių „Mitsubishi Lancer EVO“. Lance'as pats kasdieninėms reikmėms naudoja 900 arklio galių turintį „EVO 8“, todėl jo kompetencija jaunuolis neabejojo.

2011-mitsubishi-lancer-evolution-x-ETS-twin-scroll-turbo-kit


Jaunuolis užsibrėžė tikslą sukurti tokį „EVO X“, kuris galėtų perspjauti visus superautomobilius, tačiau turėtų visus kasdieninio automobilio atributus : oro kondicionierių, vairo stiprintuvą, garso sistemą, elektra valdomus langus.
2 litrų blokas išliko standartinis, tačiau gavo „CP“ stūmoklius, „Manley“ strypus, „Extreme Turbo“ dvejas turbinas. Šie ir dar keli komponentai leido iš keturių cilindrų motoro išspausti 1000 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

2011-mitsubishi-lancer-evolution-x-pressure-gauge


Chase'as ir keli auksarankiai žinojo, kad standartinė transmisija nesugebės ilgai atlaikyti 824 NM sukimo momento. Todėl visas transmisija buvo išsiųsta į „Jack Transmissions“ dirbtuves, kuriose gamyklinė šešių bėgių pavarų dėžė sulaukė keletos patobulinimų.Kaip ir pridera įvairiems „sleeperiams“, vyrukas nenorėjo automobilio apkarstyti išplatintomis arkomis, gigantiškais spoileriais. Subtiliai atrodantis automobilis turi „Rexspeed“ priekinį „lip'ą“, išimtas priešrūkines lempas, kuklų galinį spoilerį ir „Enkei NT03“ ratlankius.

2011-mitsubishi-lancer-evolution-x-invidia-B2B-exhaust

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų