REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Su kuo jums asocijuojasi „Saab“ markės automobiliai? Švedišku racionalumu, išskirtinumu, galingais varikliais? 1963 metais ši kompanija galėjo pasigirti ne tik automobiliais, bet ir talpiais namukais ant ratų.


Su kuo jums asocijuojasi „Saab“ markės automobiliai? Švedišku racionalumu, išskirtinumu, galingais varikliais? 1963 metais ši kompanija galėjo pasigirti ne tik automobiliais, bet ir talpiais namukais ant ratų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„92H“ buvo sukurtas Torsteno Johannessono. Šis vyrukas gūdžiais 1963 metais pasauliui pristatė gan keistos išvaizdos namuką ant ratų. Visus labiausiai stebino ne išvaizda, bet automobilis ant kurio buvo sukurtas šis mobilus namas.

REKLAMA



Kuriant automobilio kėbulą, Torstenas panaudojo daugybę aliuminio ir medžio. Buvo siekiama naująjį kemperį padaryti kuo lengvesnį. Juk tais laikais automobilių ratus suko ne 300 ir 400 arklio galių jėgainės. Šio „Saab 92H“ ratus suko vos 25 arklio galias išvystantis varikliukas, kurio resursas buvo tikrai nedidelis. Daugelis tuo metu juokaudavo, jog varikliui išleidus paskutinį atodūsį, automobilio kėbulas tapdavo puikia šiltnamio alternatyva.

REKLAMA
REKLAMA















„Saab 92K“ ir „92H“ : Švediški mobilūs namai ant ratų

Vėliau Torstenas patobulino savo idėją ir sukūrė „92K“ modelį. Jis turėjo šiek tiek galingesnį, net 40 arklio galių išvystantį variklį. Vėlesni modeliai galėjo pasigirti net 65 arklio galias išvystančiu agregatu. Įdomu yra tai, jog šiuo modeliu susidomėjo net ir „Saab“ vadovybė. Tačiau viskas taip ir išliko ties susidomėjimo riba. Automobilis nepateko į serijinę gamybą.


„Saab 92K“ ir „92H“ : Švediški mobilūs namai ant ratų

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų