REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Vos pasibaigus trumpoms, tačiau įdomioms „Dynamit Super Sprint“ varžytuvėms Vytauto gatvėje, visas „Omnitel  1000 km lenktynių“ peletonas persikėlė į pagrindinę trasą, kurią išbandyti treniruočių sąlygomis pirmiesiems teko rytoj vyksiančių, pirmą kartą gausioje renginio programoje vietos radusių Mini žiedo lenktynių dalyviams.
Jei jų treniruotės vyko dulkiant menkam lietučiui, prie kurio netgi ne visada tenka įsijungti valytuvus, tai prasidėjus mini žiedininkų kvalifikacinėms varžyboms lietus tapo gerokai intensyvesnis. Tačiau sąlygos – visiems vienodos, o be to šlapia trasa negąsdina sportininkų, nes lenktynės vyksta bet kokiu oru.
Visgi rezultatams lietus negalėjo nedaryti įtakos. Daugelis sportininkų spausdami akceleratorių turėjo omenyje rizikos faktorių ir tam tikrą greičio rezervą pasiliko rytdienos batalijoms.


A2000 klasėje iš pirmosios pozicijos rytoj startuos šių pirmenybių favoritas Airidas Šiaurys, vieną 2994 metrų ilgio trasos ratą su „Honda CRX“ įveikęs per 1 min. 41,049 sek.
RWD klasės sportininkų kvalifikaciją laimėjo Linas Steponaitis (BMW 320d, 1 min. 42,701sek.), Open – Egidijus Bulotas su „Porsche 968 RSR“ ratą apsukęs per 1 min. 36,643 sek., o A3000 – Audrius Makarskas, trasoje su BMW 120d sugaišęs 1 min. 41,484 sek.
Į šlapią trasą, kurioje vyko pirmoji jų treniruotė, dar galingesnius bolidus išvairavo „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviai. Tačiau lietus netrukus liovėsi, ir buvusi gana šlapia trasa sparčiai džiūvo.


Netenka stebėtis, kad šios grupės sportininkai važiavo gerokai greičiau. Ilgiausios tiesiosios viduryje esantis greičio matavimo įrenginys, kai pro jį pralėkdavo galingiausius variklius turintys bolidai, rodydavo 145 – 155 kilometrų per valandą greitį. Tad tiesiosios pabaigoje, prieš stabdymo zoną, šios mašinos išvystydavo beveik 200 km/val. greitį, prilygstantį kvalifikacinių varžybų tempui.


„Be abejo, norisi išmėginti savo ir automobilio galimybes, tačiau daugelis komandų nelinkę iškart forsuoti įvykių, o labiau patyrinėti savo konkurentų parengtį ir galimybes, - kalbėjo vienas labiausiai patyrusių šalies automobilių žiedinių lenktynių meistrų, „Autoverslo“ komandos vadovas Rimgaudas Statnickas. – 1000 km lenktynės – ne sprintas, kur sėkmę lemia labai daug faktorių.“


Ketvirtadienio vakarą pasibaigusioje pirmojoje „Omnitel 1000 km lenktynių“ treniruotėje greičiausiai važiavo vienu pagrindinių favoritų laikomas „BOD – Bauer Team“ ekipos narys Ramūnas Čapkauskas, greičiausią ratą su eksperimentiniu X1 klasės „Algirdai Racing – Aquila CR1 LS7“ automobiliu įveikęs per 1 min. 24,563 sek.
Mažiau nei 5 sekundes nuo lyderio su BMW 330D atsiliko Rimo komandos sportininkas Rimantas Blažulionis (1min. 29,467 sek.), o trečiąjį laiką (1 min. 29,587 sek.) su „Porsche 911 GT3 Cup“ užfiksavo „15min - General Financing“ komandos narys Nemunas Dagilis, o kiek daugiau nei sekunde nuo trečiųjų atsiliko Pietų Afrikos Respublikos atstovas Andrew Culbertas, vairuojantis irgi „Porsche 911 GT3 Cup“.


Daugelis tai linkę vertinti kaip rimtą lyderių paraišką šeštadienio lenktynėms, tačiau žinomas automobilių sporto specialistas ir treneris Audrius Gelžinis – kitokios nuomonės.
„Šios treniruotės rezultatai neatspindi tikrojo jėgų santykio vien dėl tos priežasties, kad pirmosios grupės sportininkai didžiąją treniruotės dalį važiavo šlapia trasa, kuri baigdama džiūti darosi labai slidi ir pavojinga, - lenktynių spaudos centrui sakė specialistas. – O antrosios grupės sportininkai treniravosi ko ne idealiomis sąlygomis, kai trasa buvo beveik išdžiūvusi.“





















































Vos pasibaigus trumpoms, tačiau įdomioms „Dynamit Super Sprint“ varžytuvėms Vytauto gatvėje, visas „Omnitel  1000 km lenktynių“ peletonas persikėlė į pagrindinę trasą, kurią išbandyti treniruočių sąlygomis pirmiesiems teko rytoj vyksiančių, pirmą kartą gausioje renginio programoje vietos radusių Mini žiedo lenktynių dalyviams.
Jei jų treniruotės vyko dulkiant menkam lietučiui, prie kurio netgi ne visada tenka įsijungti valytuvus, tai prasidėjus mini žiedininkų kvalifikacinėms varžyboms lietus tapo gerokai intensyvesnis. Tačiau sąlygos – visiems vienodos, o be to šlapia trasa negąsdina sportininkų, nes lenktynės vyksta bet kokiu oru.
Visgi rezultatams lietus negalėjo nedaryti įtakos. Daugelis sportininkų spausdami akceleratorių turėjo omenyje rizikos faktorių ir tam tikrą greičio rezervą pasiliko rytdienos batalijoms.


A2000 klasėje iš pirmosios pozicijos rytoj startuos šių pirmenybių favoritas Airidas Šiaurys, vieną 2994 metrų ilgio trasos ratą su „Honda CRX“ įveikęs per 1 min. 41,049 sek.
RWD klasės sportininkų kvalifikaciją laimėjo Linas Steponaitis (BMW 320d, 1 min. 42,701sek.), Open – Egidijus Bulotas su „Porsche 968 RSR“ ratą apsukęs per 1 min. 36,643 sek., o A3000 – Audrius Makarskas, trasoje su BMW 120d sugaišęs 1 min. 41,484 sek.
Į šlapią trasą, kurioje vyko pirmoji jų treniruotė, dar galingesnius bolidus išvairavo „Omnitel 1000 km lenktynių“ dalyviai. Tačiau lietus netrukus liovėsi, ir buvusi gana šlapia trasa sparčiai džiūvo.


Netenka stebėtis, kad šios grupės sportininkai važiavo gerokai greičiau. Ilgiausios tiesiosios viduryje esantis greičio matavimo įrenginys, kai pro jį pralėkdavo galingiausius variklius turintys bolidai, rodydavo 145 – 155 kilometrų per valandą greitį. Tad tiesiosios pabaigoje, prieš stabdymo zoną, šios mašinos išvystydavo beveik 200 km/val. greitį, prilygstantį kvalifikacinių varžybų tempui.


„Be abejo, norisi išmėginti savo ir automobilio galimybes, tačiau daugelis komandų nelinkę iškart forsuoti įvykių, o labiau patyrinėti savo konkurentų parengtį ir galimybes, - kalbėjo vienas labiausiai patyrusių šalies automobilių žiedinių lenktynių meistrų, „Autoverslo“ komandos vadovas Rimgaudas Statnickas. – 1000 km lenktynės – ne sprintas, kur sėkmę lemia labai daug faktorių.“


Ketvirtadienio vakarą pasibaigusioje pirmojoje „Omnitel 1000 km lenktynių“ treniruotėje greičiausiai važiavo vienu pagrindinių favoritų laikomas „BOD – Bauer Team“ ekipos narys Ramūnas Čapkauskas, greičiausią ratą su eksperimentiniu X1 klasės „Algirdai Racing – Aquila CR1 LS7“ automobiliu įveikęs per 1 min. 24,563 sek.
Mažiau nei 5 sekundes nuo lyderio su BMW 330D atsiliko Rimo komandos sportininkas Rimantas Blažulionis (1min. 29,467 sek.), o trečiąjį laiką (1 min. 29,587 sek.) su „Porsche 911 GT3 Cup“ užfiksavo „15min - General Financing“ komandos narys Nemunas Dagilis, o kiek daugiau nei sekunde nuo trečiųjų atsiliko Pietų Afrikos Respublikos atstovas Andrew Culbertas, vairuojantis irgi „Porsche 911 GT3 Cup“.


Daugelis tai linkę vertinti kaip rimtą lyderių paraišką šeštadienio lenktynėms, tačiau žinomas automobilių sporto specialistas ir treneris Audrius Gelžinis – kitokios nuomonės.
„Šios treniruotės rezultatai neatspindi tikrojo jėgų santykio vien dėl tos priežasties, kad pirmosios grupės sportininkai didžiąją treniruotės dalį važiavo šlapia trasa, kuri baigdama džiūti darosi labai slidi ir pavojinga, - lenktynių spaudos centrui sakė specialistas. – O antrosios grupės sportininkai treniravosi ko ne idealiomis sąlygomis, kai trasa buvo beveik išdžiūvusi.“



















































REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų