REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lygiai prieš keturiasdešimt metų, vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje - Mercedes Benz, pristatė inovatyvų, prabangų ir labai brangų automobilį - 450 SEL.
1974 metais pristatytas automobilis tuo metu buvo išskirtinis dėl keletos dalykų : hidraulinės pakabos, ABS sistemos ir net 100 milimetrų ilgesnio kėbulo. Pasak tuometinių „Europos metų automobilio“ konkurso teisėjų, būtent šie faktoriai padėjo laimėti „Europos metų automobilio“ titulą 1974 metais.
Šešeris metus kurtas automobilis
Naujos kartos Mercedes Benz S klasę vokiečiai pradėjo kurti praėjus vos vieneriems metams nuo W108/09 debiuto. Tačiau prabangių automobilių gamintojos inžinieriai norėjo sukurti dar vieną nepriekaištingą produktą, kuris pasaulyje neturėtų analogų.
Mercedes Benz inžinieriai prie automobilio dizainą tobulino net keturis metus. Kiekviena detalė, kiekviena smulkmena buvo svarbi, todėl nenuostabu, kad 1970 metais sukurta dizaino kalba išliko net iki dešimto dešimtmečio pradžios, kai buvo nutraukta Mercedes Benz 190E gamyba.
Kol kompanijos dizaineriai plušo prie automobilio eksterjero, tuo tarpu inžinieriai nuo pat 1966 metų dirbo ties varikliais, pakabos komponentais ir technologijomis.
Bendradarbiaudami su įvairių komponentų gamintoja Bosch, vokiečiai sukūrė ABS sistemą, kuri pirmą kartą į lengvuosius automobilius pateko būtent Mercedes Benz dėka.
Pajėgiausia širdis Europoje
Pati prabangiausia S klasės Mercedes Benz versija privalėjo turi patį galingiausią benzininį variklį pasaulyje. Vokiečiai iš tikrųjų norėjo į S klasę sumontuoti patį galingiausią benzininį variklį pasaulyje, tačiau jų entuziazmą užgesino išmetamųjų dujų reikalavimai. Vis dėlto, Mercedes Benz specialistams pavyko sukurti patį galingiausią variklį Europoje. Niekas tuo metu negalėjo prilygti 6,9 litro, aštuonių cilindrų motorui.
Kiekvienas variklis buvo surenkamas rankomis ir prieš patenkant į variklį privalėjo praeiti net 265 minutes trunkantį testą. Mercedes norėdama užtikrinti variklio patikimumą, net 40 minučių variklį priversdavo dirbti pilnu pajėgumu.
Aprūpintas tiesioginiu įpurškimu, aštuonių cilindrų agregatas išvystydavo 286 arklio galias ir 550 Nm sukimo momentą.
Rafinuota pakaba
Nors daugelis kompanijos gerbėjų teigia, kad pristačius 450 SEL modelį pati didžiausia invoacija buvo ABS sistema, tačiau mums atrodo, kad pati svarbiausia naujovė buvo hidraulinė pakaba.
Vietoj to, kad į prabangiausią S klasės versiją sumontuotų orinę pakabą, Mercedes inžinieriai nusprendė sukurti hidraulinę pakabą, kurios veikimo principas buvo labai panašus į Citroen automobiliuose naudotas sistemas.
Specialiai šiam modeliui sukurta pakaba išsiskyrė tuo, kad galėjo prisitaikyti prie bet kokios kelio dangos. Tačiau naujoji Mercedes Benz specialistų sukurta pakaba turėjo dar vieną išskirtinumą.
Kaip ir prancūziškuose automobiliuose, taip ir S klasės Mercedes Benz pakaba galėjo keisti kėbulo prošvaisos aukštį. Vieno mygtuko paspaudimu automobilio kėbulas pakildavo 40 milimetrų, tuo tarpu įjungus „Dynamic“ režimą, automobilio kėbulas nusileisdavo maždaug 10 milimetrų. Įjungus šį rėžimą pasikeisdavo ir amortizatorių darbas - jie tapdavo standesni.

Lygiai prieš keturiasdešimt metų, vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje - Mercedes Benz, pristatė inovatyvų, prabangų ir labai brangų automobilį - 450 SEL.
1974 metais pristatytas automobilis tuo metu buvo išskirtinis dėl keletos dalykų : hidraulinės pakabos, ABS sistemos ir net 100 milimetrų ilgesnio kėbulo. Pasak tuometinių „Europos metų automobilio“ konkurso teisėjų, būtent šie faktoriai padėjo laimėti „Europos metų automobilio“ titulą 1974 metais.
Šešeris metus kurtas automobilis
Naujos kartos Mercedes Benz S klasę vokiečiai pradėjo kurti praėjus vos vieneriems metams nuo W108/09 debiuto. Tačiau prabangių automobilių gamintojos inžinieriai norėjo sukurti dar vieną nepriekaištingą produktą, kuris pasaulyje neturėtų analogų.
Mercedes Benz inžinieriai prie automobilio dizainą tobulino net keturis metus. Kiekviena detalė, kiekviena smulkmena buvo svarbi, todėl nenuostabu, kad 1970 metais sukurta dizaino kalba išliko net iki dešimto dešimtmečio pradžios, kai buvo nutraukta Mercedes Benz 190E gamyba.
Kol kompanijos dizaineriai plušo prie automobilio eksterjero, tuo tarpu inžinieriai nuo pat 1966 metų dirbo ties varikliais, pakabos komponentais ir technologijomis.
Bendradarbiaudami su įvairių komponentų gamintoja Bosch, vokiečiai sukūrė ABS sistemą, kuri pirmą kartą į lengvuosius automobilius pateko būtent Mercedes Benz dėka.
Pajėgiausia širdis Europoje
Pati prabangiausia S klasės Mercedes Benz versija privalėjo turi patį galingiausią benzininį variklį pasaulyje. Vokiečiai iš tikrųjų norėjo į S klasę sumontuoti patį galingiausią benzininį variklį pasaulyje, tačiau jų entuziazmą užgesino išmetamųjų dujų reikalavimai. Vis dėlto, Mercedes Benz specialistams pavyko sukurti patį galingiausią variklį Europoje. Niekas tuo metu negalėjo prilygti 6,9 litro, aštuonių cilindrų motorui.
Kiekvienas variklis buvo surenkamas rankomis ir prieš patenkant į variklį privalėjo praeiti net 265 minutes trunkantį testą. Mercedes norėdama užtikrinti variklio patikimumą, net 40 minučių variklį priversdavo dirbti pilnu pajėgumu.
Aprūpintas tiesioginiu įpurškimu, aštuonių cilindrų agregatas išvystydavo 286 arklio galias ir 550 Nm sukimo momentą.
Rafinuota pakaba
Nors daugelis kompanijos gerbėjų teigia, kad pristačius 450 SEL modelį pati didžiausia invoacija buvo ABS sistema, tačiau mums atrodo, kad pati svarbiausia naujovė buvo hidraulinė pakaba.
Vietoj to, kad į prabangiausią S klasės versiją sumontuotų orinę pakabą, Mercedes inžinieriai nusprendė sukurti hidraulinę pakabą, kurios veikimo principas buvo labai panašus į Citroen automobiliuose naudotas sistemas.
Specialiai šiam modeliui sukurta pakaba išsiskyrė tuo, kad galėjo prisitaikyti prie bet kokios kelio dangos. Tačiau naujoji Mercedes Benz specialistų sukurta pakaba turėjo dar vieną išskirtinumą.
Kaip ir prancūziškuose automobiliuose, taip ir S klasės Mercedes Benz pakaba galėjo keisti kėbulo prošvaisos aukštį. Vieno mygtuko paspaudimu automobilio kėbulas pakildavo 40 milimetrų, tuo tarpu įjungus „Dynamic“ režimą, automobilio kėbulas nusileisdavo maždaug 10 milimetrų. Įjungus šį rėžimą pasikeisdavo ir amortizatorių darbas - jie tapdavo standesni.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų