REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Koks yra pats geriausias devinto dešimtmečio superautomobilis? Daugelis greičiausiai atsakysite net nesuabejoję - Porsche 959 arba Ferrari F40. Apie pastarąjį šį kartą ir pakalbėsime.
Kitaip negu Porsche 959, itališkas kartingas su stogu neturėjo įvairiausių daviklių, keturių varomųjų ratų sistemos ir kitų pažangių to meto technologijų. Tai buvo automobilis, kuriuo turėjo mėgautis ne tik aplinkiniai, bet ir vairuotojas.
Vos 1100 kilogramų svėręs kėbulas buvo suporuotas su 478 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu, kuris sugebėdavo pasiekti net 7000 sūkių ribą. Anuomet automobilį išbandė žurnalistai teigė, kad mašina iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti per mažiau nei 3.8 sekundės ir pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
Tad kaip vienas geriausių devinto dešimtmečio superautomobilių susijęs su Liberty Walk dirbtuvėmis? Gali pasirodyti keista, tačiau visi Ferrari F40 egzemplioriai buvo nudažyti tik raudona spalva, tad išvysti geltonos arba baltos spalvos modelį yra retenybė.
Anapus didžiosios balos, kurią visi vadina Atlantu, Liberty Walk dirbtuvės žinomos dėl savo preciziškumo ir išskirtiniu dėmesiu egzotiškiems automobiliams. Dirbtuvėse stovi Lamborghini, Maserati, Nissan GT-R. Jeigu dirbtuvėse išvystumėte BMW ar Mercedes Benz, daugelis dirbtuvėse dirbančių specialistų pasakytų, kad tai yra pakankamai prastas grobis.

Koks yra pats geriausias devinto dešimtmečio superautomobilis? Daugelis greičiausiai atsakysite net nesuabejoję - Porsche 959 arba Ferrari F40. Apie pastarąjį šį kartą ir pakalbėsime.
Kitaip negu Porsche 959, itališkas kartingas su stogu neturėjo įvairiausių daviklių, keturių varomųjų ratų sistemos ir kitų pažangių to meto technologijų. Tai buvo automobilis, kuriuo turėjo mėgautis ne tik aplinkiniai, bet ir vairuotojas.
Vos 1100 kilogramų svėręs kėbulas buvo suporuotas su 478 arklio galias išvystančiu benzininiu varikliu, kuris sugebėdavo pasiekti net 7000 sūkių ribą. Anuomet automobilį išbandė žurnalistai teigė, kad mašina iki 100 km/val. galėdavo įsibėgėti per mažiau nei 3.8 sekundės ir pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį.
Tad kaip vienas geriausių devinto dešimtmečio superautomobilių susijęs su Liberty Walk dirbtuvėmis? Gali pasirodyti keista, tačiau visi Ferrari F40 egzemplioriai buvo nudažyti tik raudona spalva, tad išvysti geltonos arba baltos spalvos modelį yra retenybė.
Anapus didžiosios balos, kurią visi vadina Atlantu, Liberty Walk dirbtuvės žinomos dėl savo preciziškumo ir išskirtiniu dėmesiu egzotiškiems automobiliams. Dirbtuvėse stovi Lamborghini, Maserati, Nissan GT-R. Jeigu dirbtuvėse išvystumėte BMW ar Mercedes Benz, daugelis dirbtuvėse dirbančių specialistų pasakytų, kad tai yra pakankamai prastas grobis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

21


Kodėl reikia tobulinti automobilį, kuris iš pažiūros yra ir taip tobulas? Liberty Walk vadovas teigia, kad toks automobilis privalo atrodyti unikaliai. Ne veltui jis buvo nudažytas balta spalva. Tačiau, tai dar ne viskas.
Specialistai šiam modeliui sukūrė naujo dizaino galinį bamperį, difuziorių ir spoilerį. Jeigu esate Ferrari markės gerbėjas, greičiausiai pastebėsite, jog galinė mašinos dalis primena Ferrari F40 LM versiją.

REKLAMA

20


Variklis? Vargu ar kas nors norėtų prikišti nagus prie itališkos širdies. Ferrari F40 motoras išliko standartinis, tačiau išmetimo sistema buvo pakeista dėl automobilių entuziastams suprantamų priežasčių.
Interjeras? Dar viena vieta, kurios nederėtų liesti. Kaip ir standartinis modelis, taip ir šis labiau primena pigų viešbutį negu kelis milijonus kainuojantį superautomobilį. Jame nėra jokių privalumų, kuriuos dievina šiuolaikiniai superautomobilių pirkėjai. Šildomos sėdynės? Elektra valdomi langai? Oro kondicionierius? Vairo stiprintuvas? Pamirškite! Viską turite valdyti patys.

REKLAMA
REKLAMA

19


Pamatę ratlankio nuotrauką, greičiausiai pastebėjote Enkei logotipą, didelius suportus. Jeigu galėtume matyti kiaurai kėbulo detales, išvystume reguliuojamą priekinę važiuoklę. Kam jinai reikalinga? O gi išvengti „gulinčių policininkų“, kurių šiais laikais netrūksta.

8


Atvirai sakant, reikia turėti „smarvės“ tobulinti tokį automobilį kaip Ferrari F40. Nors pakeitimai yra pakankamai smulkūs, bet efektingi. Pasaulyje nesurasite tokio pačio Ferrari F40 egzemplioriaus, o tai jį daro unikaliu ir išskirtiniu.
Žemiau galite pasižiūrėti vaizdo reportažą apie tą patį automobilį, kurio nuotraukas matėte aukščiau.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų