Kodėl reikia tobulinti automobilį, kuris iš pažiūros yra ir taip tobulas? Liberty Walk vadovas teigia, kad toks automobilis privalo atrodyti unikaliai. Ne veltui jis buvo nudažytas balta spalva. Tačiau, tai dar ne viskas.
Specialistai šiam modeliui sukūrė naujo dizaino galinį bamperį, difuziorių ir spoilerį. Jeigu esate Ferrari markės gerbėjas, greičiausiai pastebėsite, jog galinė mašinos dalis primena Ferrari F40 LM versiją.
Variklis? Vargu ar kas nors norėtų prikišti nagus prie itališkos širdies. Ferrari F40 motoras išliko standartinis, tačiau išmetimo sistema buvo pakeista dėl automobilių entuziastams suprantamų priežasčių.
Interjeras? Dar viena vieta, kurios nederėtų liesti. Kaip ir standartinis modelis, taip ir šis labiau primena pigų viešbutį negu kelis milijonus kainuojantį superautomobilį. Jame nėra jokių privalumų, kuriuos dievina šiuolaikiniai superautomobilių pirkėjai. Šildomos sėdynės? Elektra valdomi langai? Oro kondicionierius? Vairo stiprintuvas? Pamirškite! Viską turite valdyti patys.
Pamatę ratlankio nuotrauką, greičiausiai pastebėjote Enkei logotipą, didelius suportus. Jeigu galėtume matyti kiaurai kėbulo detales, išvystume reguliuojamą priekinę važiuoklę. Kam jinai reikalinga? O gi išvengti „gulinčių policininkų“, kurių šiais laikais netrūksta.
Atvirai sakant, reikia turėti „smarvės“ tobulinti tokį automobilį kaip Ferrari F40. Nors pakeitimai yra pakankamai smulkūs, bet efektingi. Pasaulyje nesurasite tokio pačio Ferrari F40 egzemplioriaus, o tai jį daro unikaliu ir išskirtiniu.
Žemiau galite pasižiūrėti vaizdo reportažą apie tą patį automobilį, kurio nuotraukas matėte aukščiau.