REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan“ yra vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje, kuris jau keturiolika metų glaudžiai bendradarbiauja su „Renault“. Daugiau kaip 175.000 darbuotojų turinti kompanija buvo įkurta 1933 metais ir buvo pirmoji Japonijos kompanija pradėjusi masinę automobilių gamybą.
Nors iš pradžių „Nissan“ pagal licenciją Japonijoje gamino ir pardavinėjo „Austin Seven“ automobilius, tačiau pasinaudoję britų įgyta patirtimi, japonai pradėjo kurti savo variklius, važiuoklės ir automobilius.
80 metų gyvuojantis koncernas sukūrė ne vieną įspūdingą ir automobilių entuziastų mėgstamą mašiną, tačiau šį kartą norime parodyti keletą keisčiausių, žaviausių ir įdomiausių „Nissan“ projektų.
„Nissan Prince Sprint 1900“
Ši sportiško automobilio koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant „Nissan“ ir „Sprint“ inžinieriams. Apie šį prototipą informacijos yra labai mažai. Žinoma tik tiek, kad automobilio linijas sukūrė tas pats dizaineris, kuris nupiešė ir legendinio „Nissan Skyline“ linijas.

„Nissan“ yra vienas didžiausių automobilių gamintojų pasaulyje, kuris jau keturiolika metų glaudžiai bendradarbiauja su „Renault“. Daugiau kaip 175.000 darbuotojų turinti kompanija buvo įkurta 1933 metais ir buvo pirmoji Japonijos kompanija pradėjusi masinę automobilių gamybą.
Nors iš pradžių „Nissan“ pagal licenciją Japonijoje gamino ir pardavinėjo „Austin Seven“ automobilius, tačiau pasinaudoję britų įgyta patirtimi, japonai pradėjo kurti savo variklius, važiuoklės ir automobilius.
80 metų gyvuojantis koncernas sukūrė ne vieną įspūdingą ir automobilių entuziastų mėgstamą mašiną, tačiau šį kartą norime parodyti keletą keisčiausių, žaviausių ir įdomiausių „Nissan“ projektų.
„Nissan Prince Sprint 1900“
Ši sportiško automobilio koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant „Nissan“ ir „Sprint“ inžinieriams. Apie šį prototipą informacijos yra labai mažai. Žinoma tik tiek, kad automobilio linijas sukūrė tas pats dizaineris, kuris nupiešė ir legendinio „Nissan Skyline“ linijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

07


„Nissan 126X“
„Nissan“ anksčiau nebuvo viena iš tų kompanijų, kurios nuolatos ruošdavosi tarptautinėms automobilių parodoms. „Nissan“ pirmą kartą automobilių parodoje sudalyvavo tik 1970 metais, iki tol šios kompanijos vadovybė galvojo, kad tai pinigų švaistymas.
Vis dėlto „Nissan“ vadovai pamatę ką parodose išdarinėja konkurentai, nusprendė sukurti specialų automobilį, kuris taptų Tokijo autosalono žvaigžde.

REKLAMA

04


„Nissan 270X“
Tais pačiais metais, japonai į Tokijo automobilių parodą atsivežė dar vieną siurprizą. „270X“ vardu pavadinta koncepcija taip atrodė lyg būtų atkeliavusi iš ateities. Tačiau kitaip negu „126X“, kurio variklis buvo sumontuotas per vidurį, antrasis „Nissan“ prototipas buvo klasikinės komponuotės - variklis priekyje, varantieji ratai gale.

06


„Nissan NX-21“
Prasidėjus devintam dešimtmečiui, japonai pradėjo galvoti apie naują automobilį, kuris būtų skirtas šiuolaikiškiems entuziastams. Nors automobilio išvaizda nėra šokiruojanti, jis buvo įdomus dėl kitų priežasčių.
1983 metais pristatytas konceptas turėjo 100 arklio galių variklį, kurį buvo galima maitinti ne tik benzinu, bet alkoholiu ar žibalu.

REKLAMA
REKLAMA

05


„Nissan S-Cargo“
Šis komercinėms reikmėms skirtas automobilis turi daugybę „Kei“ tipo mašinų bruožų. Labai mažas, siauras „S-Cargo“ buvo gaminamas nuo 1989 iki 1992 metų.
Nors automobilis buvo gaminamas tik keturis metus, tačiau daugelis įmonių spėjo jį pamilti.

02


„Nissan Figaro“
Dar vienas „Kei“ tipo automobilių atstovas. Kompaktiškas dviejų vietų kabrioletas buvo gaminamas tik vienerius metus. Ant „Micra“ modelio platformos sukurtas automobilis turėjo 76 arklio galias išvystantį variklį.
Per metus „Nissan“ pagamino net 20.000 šio modelio vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

03


„Nissan AP-X“
„Nissan“ automobilių entuziastus mėgdavo pamaloninti futuristiškai atrodančiais konceptais. 1994 metais japonai pristatė superautomobilio koncepciją, tačiau visas turinys buvo sudėtas ir mažesnę dėžutę.
„AP-X“ turėjo 3 litrų, 250 arklio galių išvystantį motorą.

13


„Nissan Pivo“
„Pivo“ buvo pristatytas Tokijo automobilių parodoje 2005 metais. Nors šios koncepcijos išvaizda nėra pati patraukliausia, tačiau įdomybės slypi kitur.
Iš pirmo žvilgsnio jis primena šiek tiek keistai atrodantį automobilį, tačiau ar paprasta mašina, kurios kabina gali apsisukti 360 laipsnių?

REKLAMA

09


„Nissan BladeGlider“
Šiemet pristatyta koncepcija buvo sukurta tik vienam tikslui - sužavėti parodos lankytojus. Nors jis turi panašumų su ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvavusiu „DeltaWing“, tačiau japonai tikina, kad abudu automobiliai neturi nieko bendra. Turbūt todėl „DeltaWing“ bolidą kūrę „Panoz“ inžinieriai padavė į teismą „Nissan“.

10

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų