„Nissan 126X“
„Nissan“ anksčiau nebuvo viena iš tų kompanijų, kurios nuolatos ruošdavosi tarptautinėms automobilių parodoms. „Nissan“ pirmą kartą automobilių parodoje sudalyvavo tik 1970 metais, iki tol šios kompanijos vadovybė galvojo, kad tai pinigų švaistymas.
Vis dėlto „Nissan“ vadovai pamatę ką parodose išdarinėja konkurentai, nusprendė sukurti specialų automobilį, kuris taptų Tokijo autosalono žvaigžde.
„Nissan 270X“
Tais pačiais metais, japonai į Tokijo automobilių parodą atsivežė dar vieną siurprizą. „270X“ vardu pavadinta koncepcija taip atrodė lyg būtų atkeliavusi iš ateities. Tačiau kitaip negu „126X“, kurio variklis buvo sumontuotas per vidurį, antrasis „Nissan“ prototipas buvo klasikinės komponuotės - variklis priekyje, varantieji ratai gale.
„Nissan NX-21“
Prasidėjus devintam dešimtmečiui, japonai pradėjo galvoti apie naują automobilį, kuris būtų skirtas šiuolaikiškiems entuziastams. Nors automobilio išvaizda nėra šokiruojanti, jis buvo įdomus dėl kitų priežasčių.
1983 metais pristatytas konceptas turėjo 100 arklio galių variklį, kurį buvo galima maitinti ne tik benzinu, bet alkoholiu ar žibalu.
„Nissan S-Cargo“
Šis komercinėms reikmėms skirtas automobilis turi daugybę „Kei“ tipo mašinų bruožų. Labai mažas, siauras „S-Cargo“ buvo gaminamas nuo 1989 iki 1992 metų.
Nors automobilis buvo gaminamas tik keturis metus, tačiau daugelis įmonių spėjo jį pamilti.
„Nissan Figaro“
Dar vienas „Kei“ tipo automobilių atstovas. Kompaktiškas dviejų vietų kabrioletas buvo gaminamas tik vienerius metus. Ant „Micra“ modelio platformos sukurtas automobilis turėjo 76 arklio galias išvystantį variklį.
Per metus „Nissan“ pagamino net 20.000 šio modelio vienetų.
„Nissan AP-X“
„Nissan“ automobilių entuziastus mėgdavo pamaloninti futuristiškai atrodančiais konceptais. 1994 metais japonai pristatė superautomobilio koncepciją, tačiau visas turinys buvo sudėtas ir mažesnę dėžutę.
„AP-X“ turėjo 3 litrų, 250 arklio galių išvystantį motorą.
„Nissan Pivo“
„Pivo“ buvo pristatytas Tokijo automobilių parodoje 2005 metais. Nors šios koncepcijos išvaizda nėra pati patraukliausia, tačiau įdomybės slypi kitur.
Iš pirmo žvilgsnio jis primena šiek tiek keistai atrodantį automobilį, tačiau ar paprasta mašina, kurios kabina gali apsisukti 360 laipsnių?
„Nissan BladeGlider“
Šiemet pristatyta koncepcija buvo sukurta tik vienam tikslui - sužavėti parodos lankytojus. Nors jis turi panašumų su ilgųjų nuotolių lenktynėse dalyvavusiu „DeltaWing“, tačiau japonai tikina, kad abudu automobiliai neturi nieko bendra. Turbūt todėl „DeltaWing“ bolidą kūrę „Panoz“ inžinieriai padavė į teismą „Nissan“.