REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Flokuotos automobilių panelės dažniausiai sutinkamos automobilių sportui paruoštuose boliduose. Jeigu esate pasaulio ralio čempionato gerbėjas, iškart suprasite apie ką kalbame. Tačiau vis daugiau žmonių šią technologiją nori pritaikyti ir savo kasdieniniuose automobiliuose, kodėl? Tą mes ir nusprendėme išsiaiškinti, tačiau prieš tai pakalbėkime apie technologiją.



Kas tas flokas?
Flokas – tai vienodai trumpai kirptas tekstilinis pluoštas, kurį įpurškiant į klijus, sukuriamas švelnus paviršius, panašus į aksomą ar veliūrą.
Pirmą kartą ši technologija buvo panaudota Kinijoje prieš kelis tūkstančius metų. Tuo metu kiniečiai ant dervos pūtė susmulkintą natūralią vilną.
Ši technologija atgimė prieš kelis šimtus metų Prancūzijoje. Pirmas žymus darbas - nuflokuoti Luvro rūmų sienų apmušalai. Tačiau šiais laikais pramonėje flokas vis ima viršų ten, kur reikia švelnaus paviršiaus. Medžiagos pristatyme pažymimos tokios jos savybės:
1. Šiluminė izoliacija
2. Garso izoliacija. Floku padengti daiktai visiškai sugeria garsą.
3. Spalvinis atsparumas. Minimalus spalvinis atsparumas 6 – 7 metai.
4. Atsparumas drėgmei.
5. Atsparumas užsidegimui.
6. Atsparumas dulkių ir dūmų poveikiui. Elektrostatinis krūvis, susidarantis padengiant paviršius floku, apsaugo nuo visų mikrodalelių.
7. Atsparumas mechaniniam drėskimui ir trynimui.Tai užtikrina naujausių ir specialių klijų rūšių panaudojimas.
8. Lengvai prižiūrimas. Galima plauti ir valyti, naudojant tradicines valymo priemones. Garantuojame, kad po valymo visos anksčiau nurodytos savybės išliks nepakitusios.
Tačiau šiomis savybėmis pasižymi pramoniniu būdų floku padengti daiktai. Joms išgauti naudojami specialūs, greitai džiūstantys klijai ir specialūs elektrostatiniu krūviu pakrautas daleles purškiantys aparatai. Taučiau ir garaže paprastuoju būdu galima nusiflokuoti savo automobilio panelę.
Kaip flokuoti automobilio panelę?
Automano garaže nusprendėme atlikti eksperimentą. Interneto platybėse suradome instrukcijas kaip nebrangiai pasidaryti flokavimo aparatą. Jis padaromas iš prožektoriaus - vieną laidą išvedant į floko konteinerį, kitą - į flokuojamą paviršių. Nesame tikri, ar jis tikrai sukuria pakankamą statinį krūvį, tačiau esame girdėję, kad žmonės dėl to nesijaudina, tiesiog floką barsto iš sietelio.


Flokuojamą paviršių reikia švariai nuvalyti ir ištepti klijais. Galima pirkti specialius, tačiau jie greitai džiūsta ir yra kenksmingi žmogui. Todėl dažnai buityje naudojamas tradicinis dviejų komponentų lipalas D4.


Pats flokas yra maži pūkeliai, kuriuos reikia barstyti ant klijais padengto paviršiaus. Pasiruoškite pūkelių atakai, nes jų bus visur - ir patalpoje, ir ant rūbų, ir nosyje, ir burnoje. Labai svarbu storu sluoksniu padengti visas paviršiaus dalis, todėl jei paviršius nelygus, kaip automobilio panelė, geriau tai daryti dviems. Vienas lai varto daiktą, kitas ant jo barsto. Kai jau viskas pajuodavo, palikite dienai šiltoje sausoje patalpoje, kad viskas išdžiūtų.


Po dienos gražiai nupūskite neprilipusius pūkelius arba juos nukratę pasilikite kitiems darbams. Tačiau prisiminkite, kad likusio floko negalima laikyti šaltyje. Būdami mažesnėje nei kambario temperatūroje jie praranda statinį krūvį.


Rezultatas gaunamas toks:


Mūsų atveju neidealiai pasidengė kampai. Tačiau čia jau atidumo klausimas. Panelė nėra visiškai atspari fiziniam poveikiui. Dedant keliose vietose liko įbrėžimai. Tačiau po vandens atakos ji liko nepakitusi.


Taip pat lengvai plėvelė su floku nusilupa nuo plastmasės, nepalikdama didelių klijų pėdsakų.


Prie floko dera ryškūs mygtukai, kaip mūsų atveju Richbrook variklio paleidimo mygtukas.


Taigi, jūsų laukia ilgi žiemos vakarai garaže, jei turėsite noro, galite pasigražinti savo automobilio interjerą.

Flokuotos automobilių panelės dažniausiai sutinkamos automobilių sportui paruoštuose boliduose. Jeigu esate pasaulio ralio čempionato gerbėjas, iškart suprasite apie ką kalbame. Tačiau vis daugiau žmonių šią technologiją nori pritaikyti ir savo kasdieniniuose automobiliuose, kodėl? Tą mes ir nusprendėme išsiaiškinti, tačiau prieš tai pakalbėkime apie technologiją.



Kas tas flokas?
Flokas – tai vienodai trumpai kirptas tekstilinis pluoštas, kurį įpurškiant į klijus, sukuriamas švelnus paviršius, panašus į aksomą ar veliūrą.
Pirmą kartą ši technologija buvo panaudota Kinijoje prieš kelis tūkstančius metų. Tuo metu kiniečiai ant dervos pūtė susmulkintą natūralią vilną.
Ši technologija atgimė prieš kelis šimtus metų Prancūzijoje. Pirmas žymus darbas - nuflokuoti Luvro rūmų sienų apmušalai. Tačiau šiais laikais pramonėje flokas vis ima viršų ten, kur reikia švelnaus paviršiaus. Medžiagos pristatyme pažymimos tokios jos savybės:
1. Šiluminė izoliacija
2. Garso izoliacija. Floku padengti daiktai visiškai sugeria garsą.
3. Spalvinis atsparumas. Minimalus spalvinis atsparumas 6 – 7 metai.
4. Atsparumas drėgmei.
5. Atsparumas užsidegimui.
6. Atsparumas dulkių ir dūmų poveikiui. Elektrostatinis krūvis, susidarantis padengiant paviršius floku, apsaugo nuo visų mikrodalelių.
7. Atsparumas mechaniniam drėskimui ir trynimui.Tai užtikrina naujausių ir specialių klijų rūšių panaudojimas.
8. Lengvai prižiūrimas. Galima plauti ir valyti, naudojant tradicines valymo priemones. Garantuojame, kad po valymo visos anksčiau nurodytos savybės išliks nepakitusios.
Tačiau šiomis savybėmis pasižymi pramoniniu būdų floku padengti daiktai. Joms išgauti naudojami specialūs, greitai džiūstantys klijai ir specialūs elektrostatiniu krūviu pakrautas daleles purškiantys aparatai. Taučiau ir garaže paprastuoju būdu galima nusiflokuoti savo automobilio panelę.
Kaip flokuoti automobilio panelę?
Automano garaže nusprendėme atlikti eksperimentą. Interneto platybėse suradome instrukcijas kaip nebrangiai pasidaryti flokavimo aparatą. Jis padaromas iš prožektoriaus - vieną laidą išvedant į floko konteinerį, kitą - į flokuojamą paviršių. Nesame tikri, ar jis tikrai sukuria pakankamą statinį krūvį, tačiau esame girdėję, kad žmonės dėl to nesijaudina, tiesiog floką barsto iš sietelio.


Flokuojamą paviršių reikia švariai nuvalyti ir ištepti klijais. Galima pirkti specialius, tačiau jie greitai džiūsta ir yra kenksmingi žmogui. Todėl dažnai buityje naudojamas tradicinis dviejų komponentų lipalas D4.


Pats flokas yra maži pūkeliai, kuriuos reikia barstyti ant klijais padengto paviršiaus. Pasiruoškite pūkelių atakai, nes jų bus visur - ir patalpoje, ir ant rūbų, ir nosyje, ir burnoje. Labai svarbu storu sluoksniu padengti visas paviršiaus dalis, todėl jei paviršius nelygus, kaip automobilio panelė, geriau tai daryti dviems. Vienas lai varto daiktą, kitas ant jo barsto. Kai jau viskas pajuodavo, palikite dienai šiltoje sausoje patalpoje, kad viskas išdžiūtų.


Po dienos gražiai nupūskite neprilipusius pūkelius arba juos nukratę pasilikite kitiems darbams. Tačiau prisiminkite, kad likusio floko negalima laikyti šaltyje. Būdami mažesnėje nei kambario temperatūroje jie praranda statinį krūvį.


Rezultatas gaunamas toks:


Mūsų atveju neidealiai pasidengė kampai. Tačiau čia jau atidumo klausimas. Panelė nėra visiškai atspari fiziniam poveikiui. Dedant keliose vietose liko įbrėžimai. Tačiau po vandens atakos ji liko nepakitusi.


Taip pat lengvai plėvelė su floku nusilupa nuo plastmasės, nepalikdama didelių klijų pėdsakų.


Prie floko dera ryškūs mygtukai, kaip mūsų atveju Richbrook variklio paleidimo mygtukas.


Taigi, jūsų laukia ilgi žiemos vakarai garaže, jei turėsite noro, galite pasigražinti savo automobilio interjerą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų