Saulėtą šeštadienio rytą į Kazlų Rūdos aerodromą pradėjo rinktis greičio ištroškę maniakai. Pirmasis šių metų Lietuvos drago čempionato etapas pasižymėjo ne tik naujomis taisyklėmis, idėjomis ir entuziazmu, bet ir gausiu dalyviu skaičiumi, kuris pasiekė net 50 bolidų skaičių.
Į pakankamai didelį Kazlų Rūdos aerodromą susirinkę žiūrovai, smalsiai apžiūrinėjo dalyvių automobilius arba bent jau kas liko iš kadaise buvusių serijinių analogų. Daugiausiai dėmesio traukė du ekstremaliai atrodantys bolidai : mūsų jau aprašytas „BMW Altered“ ir kovingai nusiteikusi „Toyota Supra“, kuri labiau priminė Amerikoje matomus dragsterius.
Be pakankamai gausaus dalyvių skaičių iš Lietuvos, pirmame mūsų šalies drago čempionato etape apsilankę ir svečiai iš Latvijos ir Baltarusijos. Mūsų kaimynus Latvius šioje vietoje reikėtų išaukštinti ir pagirti. Keli „Audi“ markės bolidai ir neįtikėtinai greitas „Mitsubishi Lancer“ nustebino ne vieną. Ypač pastarasis automobilis, kuris nušluostė nosį net ir vienam greičiausių serijinių automobilių pasaulyje - „Nissan GT-R“.
Rimtos technikos ištroškė žiūrovai turėjo kur paganyti akis. Neįtikėtinai spalvingas dalyvių automobilių parkas ne vieną žiūrovą privertė sustoti prie vieno ar kito dominančio bolido ir pašnekinti jo savininką.
Vis dėlto be galingų ir specialiai šioms varžyboms ruoštų automobilių, varžybose dalyvavo ir keli paprasti arba minimaliai patobulinti automobiliai. Nemažai žiūrovų ovacijų sulaukęs „Citroen C5“ ekipažas varžybas paliko iškėlęs galvą. Nors pasipriešinti galingesniems ir lengvesniems automobiliams buvo sunku, tačiau puikiai praleistas laikas garantuotas.
Saulėtą šeštadienio popietę vykęs Lietuvos drago čempionato etapas pateikė tikrai nemažai siurprizų. Publikos favoritas ir ilgametis čempionato dalyvis buvo Jiezij Chmelevskij. Kadaise buvęs „Volkswagen Corrado“, o dabar tiesiog „Jezomobilis“, ketvirtį mylios įveikė greičiausiai. Vis dėlto technikos gedimas sutrukdė toliau tęsti varžybas.
Iš rikuotės iškritus „Jezomobiliui“, visų akys žvelgė į velnioniškai atrodančią „Toyota Supra“, kurios ratus suka net 8,7 litro benzininis agregatas išvystantis daugiau arklio galių negu „Bugatti Veyron“. Kad ir kaip būtų gaila, tačiau viso renginio metu, „Supra“ bolido kolektyvą persekiojo bėdos. Optimistiškai nusiteikę ekipažo nariai bolidą sugebėjo atgaivinti, tačiau tik iš dalies.
Vis dėlto pats didžiausias nervų gadintojas dalyviams ir renginio organizatoriams buvo permainingos oro sąlygos. Karštai plieskusią saulę pakeitė pakankamai stiprus vėjas ir keli lietaus lašai. Atrodo, jog kažkas tampė už virvučių ir nusprendė išbandyti visų renginyje esančių žmonių kantrybę.
Rezultatai ir laimėtojai
Pirmieji prie starto linijos stojo patys silpniausi, tačiau ne prasčiausi automobiliai. Šioje klasėje dalyvavo įvairiausio plauko automobiliai. Pradedant „Opel Astra“ su galingu 3 litrų darbinio tūrio varikliu ir baigiant egzotiškai atrodančiu „Nissan GT-R“, kuris buvo tikras traukos objektas.
Vis dėlto pergalę šioje klasėje išplėšė svečias iš Latvijos, Edgars Dimpers, su kampuotuoju „Volkswagen Scirocco“. Antrąją ir trečiąją vietą pasidalino Raimondas Debesys ir Paulius Petkus. Abudu pilotai į varžybas atvyko „Honda Civic“ automobiliais.
Daugelio favoritu laikytas „Nissan GT-R“ parodęs savo 3,8 litro benzininio agregato galią buvo per greitas šiai klasei.
Galingesnėje, B klasėje, varžėsi aukštesnio lygio ekipažai. Greitesnėje automobilių klasėje nenugalimas buvo Aldas Srėbalius su „Mitsubishi Lancer“ įveikęs savo artimiausius varžovus : Sergėjų Šeniauską ir Andrių Efimenko.
Į renginį atvykusi gausybė žiūrovų ne kartą nykščius į viršų kelė C klasės nugalėtojui, Ramūnui Ališauskui, kuris jau ne vienerius metus bando išspausti viską iš „Audi S2“ universalo. Vis gi Ramūnui į nugarą kvėpavo du „BMW“ markės automobilius valdantys pilotai : Janis Dimpers iš Latvijos ir Donatas Zalobaitis su pakankamai nekaltai atrodančiu penktos serijos „BMW“.
Įpusėjus renginiui link starto linijos pradėjo judėti vis ekstremalesni ir greitesni bolidai. D klasė yra artimiausia pačiai galingiausiai „PRO“ klasei, kurioje varžosi patys greičiausi drago čempionatui ruošti automobiliai.
D klasėje nesustabdomas buvo „Alfa Romeo 75“ bolidą vairavęs ir „Alfa Romeo“ markės klubą atstovavęs Evaldas Kaliūnas. Jis nepaliko vilčių „Ford Quattro“ ženkliuką dėvinčiam „Ford Escort“, kurį pilotavo Martynas Kieras. Trečią, garbiną vietą užėmė „Honda“ specialistas - Irmantas Katinas su „Honda S2000“. Jis buvo vienas iš tų žmonių, kurie sugebėjo duoti į kaulus aštriadančiui „Nissan GT-R“.
Visų žiūrovų laukiamiausia ir greičiausia „PRO“ klasė pasitiko su permainingais orais. Visi tikėjosi, jog nepradės lyti ir nesugadins malonumo startuoti patiems greičiausiems čempionate dalyvaujantiems automobiliams. Vis dėlto iškritę keli lašai nesutrukdė ir į trasą išvažiavo visi „PRO“ klasės dalyviai. Nors galingoji „Supra“ buvo gaivinama visai šalia starto linijos, visų dėmesį sukaustė likusieji klasės dalyviai. Nemažai dėmesio ir ovacijų sulaukė „FCP Racing“ komandos narys, Aivaras Štikelis, kurio rankos bandė suvaldyti „BMW Altered“. Jis vienintelis iš trijų buvusių favoritų sugebėjo baigti lenktynes. Nors juodoji „Supra“ atgavo kvapą, tačiau to neužteko patekti į klasės greičiausiųjų trejetuką. Pirmuosius važiavimus entuziastingai pradėjęs Jiezij Chmelevskij, vėliau turėjo iš varžybų pasitraukti dėl technikos gedimo. Tai leido antrą ir trečią vietą „PRO“ klasėje užimti dar dviem „BMW“ markės automobiliams, kuriuos pilotavo Laimonas Macevičius ir Paulius Vaškelis.
Pilnas dalyvių sąrašas :
Eil. Nr. | Start. / Car Nr. | Klasė / Class | Dalyvis / Participant | Automobilis / Car | Variklis / Engine | AG / HP | Miestas / City | Komanda / Team | Klasėje / In class |
1 | 102 | A | Tomas Jocius | Opel Vectra | 3,2 | 206 | 15 | ||
2 | 103 | A | Renaldas Truncė | BMW E36 | 2,5 | 250 | Vilnius | ||
3 | 104 | A | Agnietė Rimkutė | Citroen C5 | 3 | 180 | Vilnius | ||
4 | 105 | A | Edgars Dimpers | VW Scirocco | 2 | 193 | Livani, LV | ||
5 | 106 | A | Mantas Petrauskas | BMW 120D | 2,0 Turbo D | 163 | Klaipėda | ||
6 | 107 | A | Paulius Petkus | Honda Civic | 2 | 235 | Šiauliai | ||
7 | 108 | A | Daugirdas Kačinskas | Ford Probe | 2,5 | 170 | Kazlų Rūda | ||
8 | 109 | A | Audrius Martinauskas | BMW E46 | 3,0 Turbo D | 204 | Klaipėda | ||
9 | 110 | A | Mantas Fominichas | Opel Calibra | 2,5 | 125 | Tauragė | ||
10 | 111 | A | Mindaugas Daunoras | Opel Kadett | 2,0 Turbo | 200 | Pakruojis | ||
11 | 112 | A | Žymantas Katinas | Honda Civic | 2,4 | 250 | Rukla | ||
12 | 113 | A | Raimondas Debesys | Honda Civic | 2 | 200 | Kaišiadorys | ||
13 | 114 | A | Roman Ingaunis | Opel Astra | 3 | 200 | Kaunas | ||
14 | 116 | A | Mantas Kvedarauskas | Audi A4 Avant | 1,8 Turbo | 150 | Panevėžys | ||
15 | 117 | A | Evaldas Vosylius | VW Golf | 1,8 | 93 | Kazlų Rūda | ||
16 | 202 | B | Kasparas Chometauskas | Citroen C5 | 3 | 180 | Vilnius | 8 | |
17 | 203 | B | Sergejus Šeniauskas | Audi 90 Quattro | 2,2 Turbo | 230 | Vilnius | ||
18 | 204 | B | Andrius Efimenko | VW Scirocco | 2,0 Turbo | 200 | Kaunas | WWD Speed Club | |
19 | 206 | B | Jokūbas Kunigėlis | Mitsubishi Lancer Evo | 2,0 Turbo | 380 | Vilnius | ||
20 | 207 | B | Aldas Srėbalius | Mitsubishi Lancer | 2,0 Turbo | 380 | Klaipėda | ||
21 | 208 | B | Žanas Laskovas | Mitsubishi 3000GT | 3,0 Turbo | 280 | Kaunas | ||
22 | 209 | B | Eriks Mikelsons | Audi S2 | 2,2 Turbo | 230+ | Riga, LV | ||
23 | 212 (115) | B | Renatas Barauskas | Audi Coupe Quattro | 2,2 Turbo | 220+ | Vilnius | ||
24 | 302 | C | Raimondas Malaj | Audi S3 | 1,8 Turbo | 200+ | Klaipėda | 11 | |
25 | 303 | C | Rimantas Mencleris | Fiat Coupe | 2,0 Turbo | 300+ | Klaipėda | FCP Racing Team | |
26 | 305 | C | Janis Dimpers | BMW 350 | 5 | 420 | Livani, LV | ||
27 | 306 | C | Zenonas Stanius | BMW E30 | 2,5 Turbo | 400 | Klaipėda | ||
28 | 308 | C | Ovidijus Tylenis | Audi Coupe Quattro | 2,2 Turbo | 400 | Kaunas | WWD Speed Club | |
29 | 309 | C | Donatas Zalobaitis | BMW 535 | 3,4 Turbo | 470 | Kaunas | ||
30 | 310 | C | Ramūnas Ališauskas | Audi S2 Avant | 2,2 Turbo | 350 | Kaunas | ||
31 | 312 (DQ) | C | Artūras Simonavičius | Mazda 323 GTX | 1,6 Turbo + NOS | 250+ | Kaunas | ||
32 | 313 (205) (DQ) | C | Vytautas Daunoras | Audi Coupe | 2,2 Turbo | 300 | Kaunas | ||
33 | 314 (211) | C | Mindaugas Velykis | Audi Coupe | 2,2 Turbo | Kaunas | |||
34 | 315 (210) | C | Povilas Araminas | Audi S2 | 2,2 Turbo | 220+ | Vilnius | ||
35 | 401 | D | Evaldas Kaliūnas | Alfa Romeo 75 Turbo PBM | 1,8 Turbo + NOS | 366 | Vilnius | Alfa Romeo klubas | 10 |
36 | 402 | D | Irmantas Katinas | Honda S2000 | 2,0 Turbo | 570 | Rukla | ||
37 | 403 | D | Olegs Rezniks | Mitsubishi Lancer | 2,0 Turbo | 600 | Riga, LV | ||
38 | 404 | D | Jevgenijs Bičkovs | Audi S2 | 2,2 Turbo | 500+ | Riga, LV | ||
39 | 405 | D | Dainius Talačka | Mitsubishi 3000GT | 3,0 Turbo | 559 | Klaipėda | ||
40 | 406 | D | Martynas Kieras | Ford Escort | 2,0 Turbo | 280 | Vilnius | WWD Speed Club | |
41 | 407 | D | Yury Dubinets | Honda Civic | 1,8 Turbo | 400 | Baltarusija | ||
42 | 408 (118) | D | Kastytis Volbekas | Nissan GTR | 3,8 Turbo | 300 | Šiauliai | ||
43 | 409 (311) | D | Matas Škimelis | Audi Coupe | 2,2 Turbo | 350 | Klaipėda | ||
44 | 410 (307) | D | Karolis Norkus | Toyota Celica | 2,0 Turbo | 300 | Klaipėda | ||
45 | 502 | PRO | Laimonas Macevičius | BMW 325i | 2,5 Turbo | 600+ | Klaipėda | 6 | |
46 | 503 | PRO | Dmitrij Kostrikov | Audi 80 Quattro | 2,2 Turbo | 740 | Vilnius | ||
47 | 504 | PRO | Aivaras Štikelis | BMW Altered | 3,6 Turbo + NOS | 850+ | Klaipėda | FCP Racing Team | |
48 | 505 | PRO | Romualdas Norvilas | Audi S4 | 2,2 Turbo | 500+ | Klaipėda | FCP Racing Team | |
49 | 507 | PRO | Jiezij Chmelevskij | EAMVRACER JEZOMOBIL | 2,0 Turbo + NOS | 1000 | Vilnius | WWD Speed Club | |
50 | 508 | PRO | Paulius Vaškelis | BMW E30 | 2,5 Turbo | 200+ | Utena |
Saulėtą šeštadienio rytą į Kazlų Rūdos aerodromą pradėjo rinktis greičio ištroškę maniakai. Pirmasis šių metų Lietuvos drago čempionato etapas pasižymėjo ne tik naujomis taisyklėmis, idėjomis ir entuziazmu, bet ir gausiu dalyviu skaičiumi, kuris pasiekė net 50 bolidų skaičių.
Į pakankamai didelį Kazlų Rūdos aerodromą susirinkę žiūrovai, smalsiai apžiūrinėjo dalyvių automobilius arba bent jau kas liko iš kadaise buvusių serijinių analogų. Daugiausiai dėmesio traukė du ekstremaliai atrodantys bolidai : mūsų jau aprašytas „BMW Altered“ ir kovingai nusiteikusi „Toyota Supra“, kuri labiau priminė Amerikoje matomus dragsterius.
Be pakankamai gausaus dalyvių skaičių iš Lietuvos, pirmame mūsų šalies drago čempionato etape apsilankę ir svečiai iš Latvijos ir Baltarusijos. Mūsų kaimynus Latvius šioje vietoje reikėtų išaukštinti ir pagirti. Keli „Audi“ markės bolidai ir neįtikėtinai greitas „Mitsubishi Lancer“ nustebino ne vieną. Ypač pastarasis automobilis, kuris nušluostė nosį net ir vienam greičiausių serijinių automobilių pasaulyje - „Nissan GT-R“.
Rimtos technikos ištroškė žiūrovai turėjo kur paganyti akis. Neįtikėtinai spalvingas dalyvių automobilių parkas ne vieną žiūrovą privertė sustoti prie vieno ar kito dominančio bolido ir pašnekinti jo savininką.
Vis dėlto be galingų ir specialiai šioms varžyboms ruoštų automobilių, varžybose dalyvavo ir keli paprasti arba minimaliai patobulinti automobiliai. Nemažai žiūrovų ovacijų sulaukęs „Citroen C5“ ekipažas varžybas paliko iškėlęs galvą. Nors pasipriešinti galingesniems ir lengvesniems automobiliams buvo sunku, tačiau puikiai praleistas laikas garantuotas.
Saulėtą šeštadienio popietę vykęs Lietuvos drago čempionato etapas pateikė tikrai nemažai siurprizų. Publikos favoritas ir ilgametis čempionato dalyvis buvo Jiezij Chmelevskij. Kadaise buvęs „Volkswagen Corrado“, o dabar tiesiog „Jezomobilis“, ketvirtį mylios įveikė greičiausiai. Vis dėlto technikos gedimas sutrukdė toliau tęsti varžybas.
Iš rikuotės iškritus „Jezomobiliui“, visų akys žvelgė į velnioniškai atrodančią „Toyota Supra“, kurios ratus suka net 8,7 litro benzininis agregatas išvystantis daugiau arklio galių negu „Bugatti Veyron“. Kad ir kaip būtų gaila, tačiau viso renginio metu, „Supra“ bolido kolektyvą persekiojo bėdos. Optimistiškai nusiteikę ekipažo nariai bolidą sugebėjo atgaivinti, tačiau tik iš dalies.
Vis dėlto pats didžiausias nervų gadintojas dalyviams ir renginio organizatoriams buvo permainingos oro sąlygos. Karštai plieskusią saulę pakeitė pakankamai stiprus vėjas ir keli lietaus lašai. Atrodo, jog kažkas tampė už virvučių ir nusprendė išbandyti visų renginyje esančių žmonių kantrybę.
Rezultatai ir laimėtojai
Pirmieji prie starto linijos stojo patys silpniausi, tačiau ne prasčiausi automobiliai. Šioje klasėje dalyvavo įvairiausio plauko automobiliai. Pradedant „Opel Astra“ su galingu 3 litrų darbinio tūrio varikliu ir baigiant egzotiškai atrodančiu „Nissan GT-R“, kuris buvo tikras traukos objektas.
Vis dėlto pergalę šioje klasėje išplėšė svečias iš Latvijos, Edgars Dimpers, su kampuotuoju „Volkswagen Scirocco“. Antrąją ir trečiąją vietą pasidalino Raimondas Debesys ir Paulius Petkus. Abudu pilotai į varžybas atvyko „Honda Civic“ automobiliais.
Daugelio favoritu laikytas „Nissan GT-R“ parodęs savo 3,8 litro benzininio agregato galią buvo per greitas šiai klasei.
Galingesnėje, B klasėje, varžėsi aukštesnio lygio ekipažai. Greitesnėje automobilių klasėje nenugalimas buvo Aldas Srėbalius su „Mitsubishi Lancer“ įveikęs savo artimiausius varžovus : Sergėjų Šeniauską ir Andrių Efimenko.
Į renginį atvykusi gausybė žiūrovų ne kartą nykščius į viršų kelė C klasės nugalėtojui, Ramūnui Ališauskui, kuris jau ne vienerius metus bando išspausti viską iš „Audi S2“ universalo. Vis gi Ramūnui į nugarą kvėpavo du „BMW“ markės automobilius valdantys pilotai : Janis Dimpers iš Latvijos ir Donatas Zalobaitis su pakankamai nekaltai atrodančiu penktos serijos „BMW“.
Įpusėjus renginiui link starto linijos pradėjo judėti vis ekstremalesni ir greitesni bolidai. D klasė yra artimiausia pačiai galingiausiai „PRO“ klasei, kurioje varžosi patys greičiausi drago čempionatui ruošti automobiliai.
D klasėje nesustabdomas buvo „Alfa Romeo 75“ bolidą vairavęs ir „Alfa Romeo“ markės klubą atstovavęs Evaldas Kaliūnas. Jis nepaliko vilčių „Ford Quattro“ ženkliuką dėvinčiam „Ford Escort“, kurį pilotavo Martynas Kieras. Trečią, garbiną vietą užėmė „Honda“ specialistas - Irmantas Katinas su „Honda S2000“. Jis buvo vienas iš tų žmonių, kurie sugebėjo duoti į kaulus aštriadančiui „Nissan GT-R“.
Visų žiūrovų laukiamiausia ir greičiausia „PRO“ klasė pasitiko su permainingais orais. Visi tikėjosi, jog nepradės lyti ir nesugadins malonumo startuoti patiems greičiausiems čempionate dalyvaujantiems automobiliams. Vis dėlto iškritę keli lašai nesutrukdė ir į trasą išvažiavo visi „PRO“ klasės dalyviai. Nors galingoji „Supra“ buvo gaivinama visai šalia starto linijos, visų dėmesį sukaustė likusieji klasės dalyviai. Nemažai dėmesio ir ovacijų sulaukė „FCP Racing“ komandos narys, Aivaras Štikelis, kurio rankos bandė suvaldyti „BMW Altered“. Jis vienintelis iš trijų buvusių favoritų sugebėjo baigti lenktynes. Nors juodoji „Supra“ atgavo kvapą, tačiau to neužteko patekti į klasės greičiausiųjų trejetuką. Pirmuosius važiavimus entuziastingai pradėjęs Jiezij Chmelevskij, vėliau turėjo iš varžybų pasitraukti dėl technikos gedimo. Tai leido antrą ir trečią vietą „PRO“ klasėje užimti dar dviem „BMW“ markės automobiliams, kuriuos pilotavo Laimonas Macevičius ir Paulius Vaškelis.
Pilnas dalyvių sąrašas :
Eil. Nr. | Start. / Car Nr. | Klasė / Class | Dalyvis / Participant | Automobilis / Car | Variklis / Engine | AG / HP | Miestas / City | Komanda / Team | Klasėje / In class |
1 | 102 | A | Tomas Jocius | Opel Vectra | 3,2 | 206 | 15 | ||
2 | 103 | A | Renaldas Truncė | BMW E36 | 2,5 | 250 | Vilnius | ||
3 | 104 | A | Agnietė Rimkutė | Citroen C5 | 3 | 180 | Vilnius | ||
4 | 105 | A | Edgars Dimpers | VW Scirocco | 2 | 193 | Livani, LV | ||
5 | 106 | A | Mantas Petrauskas | BMW 120D | 2,0 Turbo D | 163 | Klaipėda | ||
6 | 107 | A | Paulius Petkus | Honda Civic | 2 | 235 | Šiauliai | ||
7 | 108 | A | Daugirdas Kačinskas | Ford Probe | 2,5 | 170 | Kazlų Rūda | ||
8 | 109 | A | Audrius Martinauskas | BMW E46 | 3,0 Turbo D | 204 | Klaipėda | ||
9 | 110 | A | Mantas Fominichas | Opel Calibra | 2,5 | 125 | Tauragė | ||
10 | 111 | A | Mindaugas Daunoras | Opel Kadett | 2,0 Turbo | 200 | Pakruojis | ||
11 | 112 | A | Žymantas Katinas | Honda Civic | 2,4 | 250 | Rukla | ||
12 | 113 | A | Raimondas Debesys | Honda Civic | 2 | 200 | Kaišiadorys | ||
13 | 114 | A | Roman Ingaunis | Opel Astra | 3 | 200 | Kaunas | ||
14 | 116 | A | Mantas Kvedarauskas | Audi A4 Avant | 1,8 Turbo | 150 | Panevėžys | ||
15 | 117 | A | Evaldas Vosylius | VW Golf | 1,8 | 93 | Kazlų Rūda | ||
16 | 202 | B | Kasparas Chometauskas | Citroen C5 | 3 | 180 | Vilnius | 8 | |
17 | 203 | B | Sergejus Šeniauskas | Audi 90 Quattro | 2,2 Turbo | 230 | Vilnius | ||
18 | 204 | B | Andrius Efimenko | VW Scirocco | 2,0 Turbo | 200 | Kaunas | WWD Speed Club | |
19 | 206 | B | Jokūbas Kunigėlis | Mitsubishi Lancer Evo | 2,0 Turbo | 380 | Vilnius | ||
20 | 207 | B | Aldas Srėbalius | Mitsubishi Lancer | 2,0 Turbo | 380 | Klaipėda | ||
21 | 208 | B | Žanas Laskovas | Mitsubishi 3000GT | 3,0 Turbo | 280 | Kaunas | ||
22 | 209 | B | Eriks Mikelsons | Audi S2 | 2,2 Turbo | 230+ | Riga, LV | ||
23 | 212 (115) | B | Renatas Barauskas | Audi Coupe Quattro | 2,2 Turbo | 220+ | Vilnius | ||
24 | 302 | C | Raimondas Malaj | Audi S3 | 1,8 Turbo | 200+ | Klaipėda | 11 | |
25 | 303 | C | Rimantas Mencleris | Fiat Coupe | 2,0 Turbo | 300+ | Klaipėda | FCP Racing Team | |
26 | 305 | C | Janis Dimpers | BMW 350 | 5 | 420 | Livani, LV | ||
27 | 306 | C | Zenonas Stanius | BMW E30 | 2,5 Turbo | 400 | Klaipėda | ||
28 | 308 | C | Ovidijus Tylenis | Audi Coupe Quattro | 2,2 Turbo | 400 | Kaunas | WWD Speed Club | |
29 | 309 | C | Donatas Zalobaitis | BMW 535 | 3,4 Turbo | 470 | Kaunas | ||
30 | 310 | C | Ramūnas Ališauskas | Audi S2 Avant | 2,2 Turbo | 350 | Kaunas | ||
31 | 312 (DQ) | C | Artūras Simonavičius | Mazda 323 GTX | 1,6 Turbo + NOS | 250+ | Kaunas | ||
32 | 313 (205) (DQ) | C | Vytautas Daunoras | Audi Coupe | 2,2 Turbo | 300 | Kaunas | ||
33 | 314 (211) | C | Mindaugas Velykis | Audi Coupe | 2,2 Turbo | Kaunas | |||
34 | 315 (210) | C | Povilas Araminas | Audi S2 | 2,2 Turbo | 220+ | Vilnius | ||
35 | 401 | D | Evaldas Kaliūnas | Alfa Romeo 75 Turbo PBM | 1,8 Turbo + NOS | 366 | Vilnius | Alfa Romeo klubas | 10 |
36 | 402 | D | Irmantas Katinas | Honda S2000 | 2,0 Turbo | 570 | Rukla | ||
37 | 403 | D | Olegs Rezniks | Mitsubishi Lancer | 2,0 Turbo | 600 | Riga, LV | ||
38 | 404 | D | Jevgenijs Bičkovs | Audi S2 | 2,2 Turbo | 500+ | Riga, LV | ||
39 | 405 | D | Dainius Talačka | Mitsubishi 3000GT | 3,0 Turbo | 559 | Klaipėda | ||
40 | 406 | D | Martynas Kieras | Ford Escort | 2,0 Turbo | 280 | Vilnius | WWD Speed Club | |
41 | 407 | D | Yury Dubinets | Honda Civic | 1,8 Turbo | 400 | Baltarusija | ||
42 | 408 (118) | D | Kastytis Volbekas | Nissan GTR | 3,8 Turbo | 300 | Šiauliai | ||
43 | 409 (311) | D | Matas Škimelis | Audi Coupe | 2,2 Turbo | 350 | Klaipėda | ||
44 | 410 (307) | D | Karolis Norkus | Toyota Celica | 2,0 Turbo | 300 | Klaipėda | ||
45 | 502 | PRO | Laimonas Macevičius | BMW 325i | 2,5 Turbo | 600+ | Klaipėda | 6 | |
46 | 503 | PRO | Dmitrij Kostrikov | Audi 80 Quattro | 2,2 Turbo | 740 | Vilnius | ||
47 | 504 | PRO | Aivaras Štikelis | BMW Altered | 3,6 Turbo + NOS | 850+ | Klaipėda | FCP Racing Team | |
48 | 505 | PRO | Romualdas Norvilas | Audi S4 | 2,2 Turbo | 500+ | Klaipėda | FCP Racing Team | |
49 | 507 | PRO | Jiezij Chmelevskij | EAMVRACER JEZOMOBIL | 2,0 Turbo + NOS | 1000 | Vilnius | WWD Speed Club | |
50 | 508 | PRO | Paulius Vaškelis | BMW E30 | 2,5 Turbo | 200+ | Utena |