REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visame pasaulyje „Subaru“ markės automobiliai laikomi patikimais ir sunkiai užmušamais kompanionais. Nors į viešumą karts nuo karto išlysdavo vienas ir kitas gamintojo padaryta klaida, tačiau jinai būdavo pakankamai greitai sutvarkyta. Vis dėlto, vienas Kanados gyventojas su naujai įsigyta „Subaru Impreza“ ir markės atstovybe kovoja jau daugiau nei dvejus metus. Tačiau apie viską nuo pradžių. 
Viskas prasidėjo dar 2012 metais, kai kanadietis nusprendė įsigyti visiškai naują automobilį. Dėl gero pasiūlymo jis įsigijo neseniai prekyboje pasirodžiusį „Subaru Impreza“ hečbeką. Tačiau noras turėti patikimą, naują ir galvos skausmo nekeliantį automobilį peraugo į didžiausią košmarą.
Automobilio gėdimai ir prastas „Subaru“ markės atstovybės aptarnavimas tęsėsi daugiau nei 2 metus. Per tuos dvejus metus buvo pakeisti net 4 varikliai, vienas iš jų „nusprogo“ tik išvažiavus iš „Subaru“ markės atstovybės po eilinės diagnostikos.
Kadangi automobilis atstovybėje turi apsilankyti kas 10 tūkst. kilometrų, savininkas surašė visus savo nuotykius ir gedimus, kurie pasitaikė kas 10 tūkst. kilometrų.
10,000 kilometrų


  • Nuvažiavus 10 tūkst. kilometrų, automobilis sudegino 3 litrus tepalo.

  • Oro pagalvės neveikia.

  • Atstovybės atstovai teigia, jog toks tepalų suvartojimas yra normalus dalykas.


20,000 kilometrų

  • 3 litrai tepalo vėl į orą.

  • Atstovybės meistrai pamatę tepalo prasisunkimą iš variklio, pasakė, jog sutvarkys šią problemą. Tačiau reali situacija yra kitokia.


25,000 kilometrų

  • Reikėjo pakeisti priekinio rato guolį.

  • Sankaba praslysta.

  • Atstovybė pakeitė guolį, tačiau sakė, jog sankaba veikia puikiai.


30,000 kilometrų

  • Išdeginta 3-4 litrai tepalo ir apetitas tik didėja.

  • Sankabos būklė prastėja kiekvieną dieną, tačiau atstovybė sako,jog viskas gerai.

  • Ant žemės atsirado tepalo žymių.



Visame pasaulyje „Subaru“ markės automobiliai laikomi patikimais ir sunkiai užmušamais kompanionais. Nors į viešumą karts nuo karto išlysdavo vienas ir kitas gamintojo padaryta klaida, tačiau jinai būdavo pakankamai greitai sutvarkyta. Vis dėlto, vienas Kanados gyventojas su naujai įsigyta „Subaru Impreza“ ir markės atstovybe kovoja jau daugiau nei dvejus metus. Tačiau apie viską nuo pradžių. 
Viskas prasidėjo dar 2012 metais, kai kanadietis nusprendė įsigyti visiškai naują automobilį. Dėl gero pasiūlymo jis įsigijo neseniai prekyboje pasirodžiusį „Subaru Impreza“ hečbeką. Tačiau noras turėti patikimą, naują ir galvos skausmo nekeliantį automobilį peraugo į didžiausią košmarą.
Automobilio gėdimai ir prastas „Subaru“ markės atstovybės aptarnavimas tęsėsi daugiau nei 2 metus. Per tuos dvejus metus buvo pakeisti net 4 varikliai, vienas iš jų „nusprogo“ tik išvažiavus iš „Subaru“ markės atstovybės po eilinės diagnostikos.
Kadangi automobilis atstovybėje turi apsilankyti kas 10 tūkst. kilometrų, savininkas surašė visus savo nuotykius ir gedimus, kurie pasitaikė kas 10 tūkst. kilometrų.
10,000 kilometrų


  • Nuvažiavus 10 tūkst. kilometrų, automobilis sudegino 3 litrus tepalo.

  • Oro pagalvės neveikia.

  • Atstovybės atstovai teigia, jog toks tepalų suvartojimas yra normalus dalykas.


20,000 kilometrų

  • 3 litrai tepalo vėl į orą.

  • Atstovybės meistrai pamatę tepalo prasisunkimą iš variklio, pasakė, jog sutvarkys šią problemą. Tačiau reali situacija yra kitokia.


25,000 kilometrų

  • Reikėjo pakeisti priekinio rato guolį.

  • Sankaba praslysta.

  • Atstovybė pakeitė guolį, tačiau sakė, jog sankaba veikia puikiai.


30,000 kilometrų

  • Išdeginta 3-4 litrai tepalo ir apetitas tik didėja.

  • Sankabos būklė prastėja kiekvieną dieną, tačiau atstovybė sako,jog viskas gerai.

  • Ant žemės atsirado tepalo žymių.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

29206420141202142826


32,000 kilometrai


  • Atstovas iki šiol nenori pakeisti sankabos, o tiksliau smagračio. 

  • Susiradau kitą atstovybę, kuri paprašė sumokėti 100 dolerių už detalę, tačiau už kitus atliktus darbus neprašė pinigų.


36,000 kilometrai

  • Per vieną dieną kuro sąnaudos padidėjo 30 procentų. Atstovai į tai nekreipia dėmesio ir sako, jog pabandyčiau įpilti 98 oktano rūšies benziną.

  • Pats atlikau diagnostiką ir supratau, jog reikia pakeisti lamda sensorių. Diagnostika tai pat parodė, jog prastai veikia 2 cilindras.


REKLAMA


37,000 kilometrų

  • Pakeisti rato guoliai... vėl.

  • Pakeista ir vairuotojo sėdynė.

  • Į kitas automobilio problemas atstovas nekreipia dėmesio.

  • Norint atlikti diagnostiką, savininkas privalo mokėti iš savo kišenės.


40,000 kilometrų

  • Atstovas vis dar sako, jog 4 litrai sudeginto tepalo yra normalus rodiklis.

  • Kuro sąnaudos siekia 12 - 13 litrų šimtui kilometrų. Anksčiau jos siekė 8 - 9 litrų.


42,000 kilometrų

  • Užsidegė tepalo slėgio lemputė. Atstovas sako, jog tai turbūt dėl sumažėjusio tepalo lygio ir teigia, jog tai yra normalu.

  • Po ilgų diskusijų ir grasinimų, atstovybė pakeitė tepalus ir tepalo slėgio daviklį.


44,000 kilometrų

  • Tepalas bėga per visus kraštus.

  • Kuro sąnaudos padidėjo iki 15 litrų.

  • Susisiekta su „Subaru Canada“ padaliniu, tačiau jie į šią problemą nekreipia dėmesio.


Po keletos mėnesių, vyras gavo oficialų atsakymą iš „Subaru Canada“, kuriame buvo rašoma, jog atstovybės atlikta diagnostika neparodė jokių gedimo požymių. Kadangi jokių defektų nebuvo rasta, nėra jokių įrodymų, jog automobilis turi brokuotų detalių. „Subaru Canada“ padalinys pasiūlė bendradarbiauti su atstovybe ir kartu išspręsti šią problemą.
45,000 kilometrai

  • Šaltas variklis skleidžia labai nemalonų ir įtartiną garsą. 

  • Nemalonius garsus pradėjo skleisti ir pavarų dėže. Atstovas sako, jog pavarų dėžės taisymas neįeina į garantiją.

  • Pradėjus grasinti teismais, atstovybės mechanikai pakeitė pavarų dėžės tepalą, tačiau kitą rytą prie -25 negalėjau įjungti ne vienos pavaros. Nuvežus automobilį atstovybę, paaiškėjo, jog į pavarų dėžę buvo supiltas ne tas tepalas.

  • Su tuo pačiu automobiliu nuvykta į „Subaru Canada“ padalinį, parodytas automobilis, papasakotos problemos. Atsakymas - kreipkitės į kitą atstovą.



REKLAMA
REKLAMA

934864DSC02157


51,000 kilometrų


  • Tepalai vėl pradėjo lietus per kraštus.

  • Pagaliau, po ilgų diskusijų atstovybė nusprendė atlikti variklio diagnostiką. Pasiekti to prireikė net 2 metų.

  • Pakeitus variklio tepalus, vos po 500 kilometrų užsidegė tepalo lemputė.

  • Išsirovus kelis plaukus ir sugaišus visą pusdienį, atstovybė sutiko atlikti variklio diagnostiką ir pasižiūrėti kame problema.

  • Atvykęs į atstovybę po dviejų dienų, jie man pasakė, jog automobiliui bus pakeistas variklis.


Gavus naują variklį, džiaugsmas tęsėsi neilgai. Nuvažiavus vos 700 kilometrų, variklis sunaudojo litrą tepalų. Motoras taip pat pradėjo užgesti be jokios priežasties. Kuro sąnaudos - 15 litrų. Galų gale, variklis numirė nuvažiavus vos 1950 kilometrų.
Naujas variklis #2

  • Sumontuotas naujas motoras. 

  • Praėjus vos 5 sekundėms, variklis vėl išlėkė į dausas.

  • Teko palikti automobilį, ir ieškotis kas parvežtų namo, nes atstovybė pakaitinio neduoda.




Naujas variklis #3 ir #4

  • Mašina atstovybėje išbuvo 3 savaites. 

  • Per tą laiką pakeistas ne vienas, bet du varikliai.

  • Atstovybė taip pat pakeitė pavarų dėžę, sumontavo  naują katalizatorių.


Nepaisant dar vieno naujo variklio, automobilis dabar turi šias problemas :

  1. Kalantis variklis.

  2. Sunkiai persijungiančios pavaros.

  3. Kuro sąnaudos siekia 15 litrų.

  4. Kadangi „Subaru Canada“ nekreipia dėmesio, pavyko susisiekti su „Subaru“ atstovai Japonijoje. Jie pasakė, jog visus gedimus sutvarkys nemokamai. Tačiau kanadietis nori, jog jie atpirktų automobilį, tačiau jie to baidosi kaip velnias kryžiaus.


Esate pabuvoję panašioje situacijoje? Susisiekite ir papasakokite :
[email protected]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų