REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Japonai ne visada mėgsta pasidalinti skaniais vaisiais su likusiu pasauliu, ypač europiečiais ir amerikiečiais. Nors Civic Type R mūsų šalyje ir net visoje Europoje yra puikiai žinomas, tačiau kai 2007 metais reikėjo pristatyti naujos kartos modelį, Honda kompanijos vadovybė nusprendė, jog europiečiams užteks hečbeko, amerikiečiams - kupė(tai buvo net netikras Type R), o japonai sau pasiliko labai patrauklų sedaną.
Nors šio modelis su sedano kėbulu buvo pardavinėjamas ir Europoje bei Amerikoje, tačiau jų priekinius ratus suko silpni, ekonomiški ir balandžiams draugiški varikliai. Tuo tarpu japoniška Civic Type R versija turėjo 2 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 225 arklio galias ir 215 NM sukimo momentą. Pavyzdžiui, europietiškas Civic Type R modelis turėjo apsieiti tik su 201 arklio galia ir 198 NM sukimo momentu.
Greičiausiai daugelis Honda gerbėjų vietoj S2000 ar net to pačio Type R hečbeko pasirinktų būtent šį - FD2 Civic Type R.

Japonai ne visada mėgsta pasidalinti skaniais vaisiais su likusiu pasauliu, ypač europiečiais ir amerikiečiais. Nors Civic Type R mūsų šalyje ir net visoje Europoje yra puikiai žinomas, tačiau kai 2007 metais reikėjo pristatyti naujos kartos modelį, Honda kompanijos vadovybė nusprendė, jog europiečiams užteks hečbeko, amerikiečiams - kupė(tai buvo net netikras Type R), o japonai sau pasiliko labai patrauklų sedaną.
Nors šio modelis su sedano kėbulu buvo pardavinėjamas ir Europoje bei Amerikoje, tačiau jų priekinius ratus suko silpni, ekonomiški ir balandžiams draugiški varikliai. Tuo tarpu japoniška Civic Type R versija turėjo 2 litrų, keturių cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 225 arklio galias ir 215 NM sukimo momentą. Pavyzdžiui, europietiškas Civic Type R modelis turėjo apsieiti tik su 201 arklio galia ir 198 NM sukimo momentu.
Greičiausiai daugelis Honda gerbėjų vietoj S2000 ar net to pačio Type R hečbeko pasirinktų būtent šį - FD2 Civic Type R.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3491771327_47b2311a47_o


Kadangi tai yra Honda, nenuostabu, jog daugelis įsigiję šios markės automobilius pradeda galvoti apie įvairiausius patobulinimus. Ne išimtis ir šis vyrukas, kuris jau ne vienerius metus gyvena Japonijoje, tačiau iš tikrųjų jis yra kilęs Jungtinių Amerikos Valstijų.
Prieš keletą metų įsigytas automobilis puikiai tarnavo lenktynių trasoje ir vingiuotuose kalnų keliuose, tačiau vaikiną pradėjo erzinti keletas automobilio trūkumų.
„Norėjau pakeisti automobilį, jog jis prisiderintų prie mano vairavimo stiliaus. Nors standartinis automobilis yra nuostabus, tačiau ledant į posūkį didesniu greičiu, atsiranda nedidelis nepasukamumas, o važiuojant mažesniu greičiu atsiranda didžiulis nepasukamumas.“

REKLAMA

3888779211_2da480afc2_o


3892101862_f07bbab63c_o


Taigi, modifikacijų sąrašas :
- Volk RE30 18x8.5 +52 priekyje, 18×8 +44 gale
- Advan Neova AD08 245/40 priekyje, 225/40 gale
- Topline Aragosta 10k/8k reguliuojamo aukščio amortizatoriai
- J’s Racing iš titano pagaminta išmetimo sistema
- J’s Racing išmetimo kolektorius
- Bride Zeta III sportinės sėdynės
- Key Racing vairas ir pavarų perjungimo svirtis
- Cusco 23 mm galinis anti-sway bar'as
- Zoom Engineering galinis vaizdo veidrodėlis iš anglies pluošto.

REKLAMA
REKLAMA

3891317067_90bc6fd130_o


3919269954_5b4ac1ca18_o


Automobilio savininkas teigia, jog ateityje sieks sumažinti mašinos svorį iki 1000-1100 kilogramų. Pasak vaikino, tam reikės daugybės bemiegių naktų, tačiau anksčiau ar vėliau jam tai pavyks. + modifikacijos, kurios atsiras ateityje.
- Saugos lankai
- J'S Racing galinės važiuoklės komponentai
- IPS-K2 kumštelinis velenas
- Lengvesni ratlankiai
- Iš anglies pluošto pagamintas kapotas ir bagažinės dangtis
- K20/K24 (galbūt)
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų