REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Patys didžiausi sportiškų „Ford“ automobilių gerbėjai gyvena D.Britanijoje. Jie mėgsta įvairaus dydžio, įvairaus galingumo „Ford“ markės automobilius ir net nežiūri į konkurentus, nes „Ford“ sugeba patenkinti jų poreikius. Jeigu jis turi trūkumų, jie juos ištaiso.
Štai, kad ir šis vaikinas, kuriam „Ford Focus RS“ būtų idealus automobilis, jeigu ne priekinių varančiųjų ratų sistema ir keturių cilindrų variklis. Pakankamai rimti trūkumai, ar ne? Vis dėlto, vaikinas pasiryžo išardyti savo „Focus RS“, išmesti standartinį variklį ir į kompaktišką hečbeką sumontuoti galinių varančiųjų ratų sistemą.
Pasirodo, jog norint atlikti tokią užduoti, užtenka kreiptis į „Kugel Street Rod“ kompaniją. Jeigu nenorite teptis rankų, šios kompanijos specialistai sumontuos norimą variklį ir padarys, jog varomieji ratai būtų galiniai.
Priklausomai nuo norų, į automobilį galima sumontuoti 4,6 litro arba 5 litrų „Ford“ benzininius variklius. Konversija su silpnesniu varikliu kainuoja maždaug 20 tūkst. litų, tuo tarpu versija su 5 litrų agregatu kainuoja maždaug 23 tūkst. litų.

Patys didžiausi sportiškų „Ford“ automobilių gerbėjai gyvena D.Britanijoje. Jie mėgsta įvairaus dydžio, įvairaus galingumo „Ford“ markės automobilius ir net nežiūri į konkurentus, nes „Ford“ sugeba patenkinti jų poreikius. Jeigu jis turi trūkumų, jie juos ištaiso.
Štai, kad ir šis vaikinas, kuriam „Ford Focus RS“ būtų idealus automobilis, jeigu ne priekinių varančiųjų ratų sistema ir keturių cilindrų variklis. Pakankamai rimti trūkumai, ar ne? Vis dėlto, vaikinas pasiryžo išardyti savo „Focus RS“, išmesti standartinį variklį ir į kompaktišką hečbeką sumontuoti galinių varančiųjų ratų sistemą.
Pasirodo, jog norint atlikti tokią užduoti, užtenka kreiptis į „Kugel Street Rod“ kompaniją. Jeigu nenorite teptis rankų, šios kompanijos specialistai sumontuos norimą variklį ir padarys, jog varomieji ratai būtų galiniai.
Priklausomai nuo norų, į automobilį galima sumontuoti 4,6 litro arba 5 litrų „Ford“ benzininius variklius. Konversija su silpnesniu varikliu kainuoja maždaug 20 tūkst. litų, tuo tarpu versija su 5 litrų agregatu kainuoja maždaug 23 tūkst. litų.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų