REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Štai šis Ferrari 275 GTB/C Speciale greičiausiai taps pačiu brangiausiu Ferrari markės modeliu pasaulyje. Už keletos savaičių įvyksiančiame aukcione, šis itališkas galiūnas bus parduodamas už 87 milijonus litų. 
Rugpjūčio penkiolikta dieną prasidėsiančiame aukcione kasmet parduodama daugybė įvairiausių klasikinių mašinų. Praėjusiais metais tame pačiame aukcione buvo parduotas Ferrari 275 GTB/4 NART Spider už 69 milijonus litų. Šiuo metu būtent šis modelis džiaugiasi būdamas pačiu brangiausiu Ferrari markės modeliu.
Ferrari 275 GTB buvo sukurtas vienam tikslui - lenktynėms Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynėse, kuriose italai privalėjo įveikti Ford GT40 ir Shelby Cobra Daytona. Šis automobilis buvo pirmasis Ferrari markės istorijoje turėjęs nepriklausomą galinę pakabą.
Kalbant būtent apie 275 GTB/C Speciale, šiam automobiliui nebuvo leista pilnai išnaudoti savo potencialo. 275 GTB/C Speciale lenktyniavo tik vieną kartą - 1965 metais Le Mane, kuriame užėmė trečią vietą. Vėliau automobilis buvo parduotas šios mašinos norėjusiems automanams ir per 49 metus pakeitė tik tris savininkus, kurie stengėsi išlaikyti nepriekaištingą automobilio stovį.
[nqspoll id="110"]

Štai šis Ferrari 275 GTB/C Speciale greičiausiai taps pačiu brangiausiu Ferrari markės modeliu pasaulyje. Už keletos savaičių įvyksiančiame aukcione, šis itališkas galiūnas bus parduodamas už 87 milijonus litų. 
Rugpjūčio penkiolikta dieną prasidėsiančiame aukcione kasmet parduodama daugybė įvairiausių klasikinių mašinų. Praėjusiais metais tame pačiame aukcione buvo parduotas Ferrari 275 GTB/4 NART Spider už 69 milijonus litų. Šiuo metu būtent šis modelis džiaugiasi būdamas pačiu brangiausiu Ferrari markės modeliu.
Ferrari 275 GTB buvo sukurtas vienam tikslui - lenktynėms Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynėse, kuriose italai privalėjo įveikti Ford GT40 ir Shelby Cobra Daytona. Šis automobilis buvo pirmasis Ferrari markės istorijoje turėjęs nepriklausomą galinę pakabą.
Kalbant būtent apie 275 GTB/C Speciale, šiam automobiliui nebuvo leista pilnai išnaudoti savo potencialo. 275 GTB/C Speciale lenktyniavo tik vieną kartą - 1965 metais Le Mane, kuriame užėmė trečią vietą. Vėliau automobilis buvo parduotas šios mašinos norėjusiems automanams ir per 49 metus pakeitė tik tris savininkus, kurie stengėsi išlaikyti nepriekaištingą automobilio stovį.
[nqspoll id="110"]

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų