REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
27
TV3

Detroitas nėra vienintelis miestas pasaulyje, kuriame stūkso net kelios apleistos gamyklos. Europoje, senos automobilių gamyklos dažniausiai yra nugriaunamos arba paverčiamos gyvenamųjų namų kvartalu. Tuo tarpu buvusi „Bugatti“ kompanijos būstinė stovi iki šiol.

27

Detroitas nėra vienintelis miestas pasaulyje, kuriame stūkso net kelios apleistos gamyklos. Europoje, senos automobilių gamyklos dažniausiai yra nugriaunamos arba paverčiamos gyvenamųjų namų kvartalu. Tuo tarpu buvusi „Bugatti“ kompanijos būstinė stovi iki šiol.

REKLAMA

Kadaise kelis šimtus darbuotojų talpinusi gamykla šiuo metu stovi visiškai apleista ir tuščia. Vieninteliai šios gamyklos gyventojai - miško gyvūnai, kurie į teritoriją patenka netyčia.

„Šiandien ši gamykla simbolizuoja šviesą „Bugatti“ markės ateitį“, - tokius žodžius tarė tuometinis „Bugatti“ vadovas Romano Artioli, kuris būtent šią gamyklą atidarė 1990 metais.

Romano Artioli buvo ne tik tas žmogus, kuris atgaivino „Bugatti“. Jis daugelį metų buvo mylimas ir mėgstamas „Ferrari“ automobilių pardavėjas, ir žmogus, kuris į Italijoje pirmasis pradėjo keletos markių prekybą.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau pradėti automobilių prekyba yra viena, o sukurti automobilį nuo pagrindų - visai kas kita. Todėl nenuostabu, jog turtingas verslininkas į pagalbą pasikvietė superautomobilių garsenybes. Romaną Artioli konsultavo Ferrucio Lamborghini (Taip, tos pačios kompanijos įkūrėjas), Paolo Stanzani (labai gabus inžinierius, kuris sukūrė Ferrari 288 GTO) ir Jean Marc Borel ( automobilių ekspertas ).

REKLAMA

Nors automobilį šios kompanijos inžinieriai kūrė ne vienerius metus, tačiau didžiulė atidarymo šventė įvyko 1990 metų rugsėjį. Šiltą ir saulėtą rugsėjo dieną, net 77 įvairūs „Bugatti“ modeliai išvažiavo iš senosios kompanijos būstinės Molsheime ir išvyko į naująją, kuri yra Italijoje.

Pirmasis atgimusios kompanijos automobilis buvo įspūdingas. Jis turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą, 3,5 litro, V12 tipo benzininį varikį, kuris išvystė net 561 arklio galią ir leido automobiliui pasiekti 343 km/val. maksimalų greitį. Pasiekti 100 km/val. greitį jam užteko vos 4,2 s.

REKLAMA
REKLAMA

Nors šį įspūdingą kūrinį liaupsino beveik kiekvienas automobilius mėgstantis žmogus, tačiau regionui smogusi finansų krizė pakoregavo ambicingus „Bugatti“ planus. Dėl sumažėjusios tokių automobilių paklausos, Romanas Artioli privalėjo labai greitai keisti kompanijos strategiją ir sukurti prieinamesnį, pigesnį automobilį.

Inžinierių komanda buvo pradėjusi dirbti ties mažesniu, ketverių durų sedanu, tačiau užbaigti šio automobilio jie nespėjo. „Bugatti“ banko sąskaitoje neliko pinigų, o kreditoriai nebenorėjo duoti naujų paskolų. Visa ši nemaloni situacija privedė iki „Bugatti“ kompanijos ir gamyklos uždarymo.

Vos 6 metus gyvavusi kompanija paliko stovėti  200 milijonų dolerių vertės gamyklą ir atleido maždaug 340 darbuotojų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų